Gå til innhold

Vil ha den beste telefonen på markedet!

Tmz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at den telefonen jeg har er knust og synger på siste verset. Så tenkte å kjøpe idag, men z3 er bedre enn s5 osv? Iphone skjer ikke

Tror ikke du kan få et klart og entydig svar på hvilken telefon som er bedre av S5 og Z3. Mye avhenger av personlig preferanse. Hvilket design liker du best? Hvordan liker du å bruke de? osv.

Ytelsesmessig er det ikke så mye som skiller dem. Det største argumentet der er at Z3 har 3GB RAM mens S5 bare har 2 GB.

Lenke til kommentar

Beklager, jeg siterte en feil post :)

Maurits91: hørt mye om at Z2 har bedre skjerm osv osv, at Z3 kanskje ikke helt lever opp?

PERSONLIG hadde jeg valgt 930 om jeg ikke skulle ha en brettmobil. Men det er jo veldig individuelt.

Vil ha en telefon, ikke en halveis pad. Tror jeg går for z3. :)

Neida, det er den samme skjermen: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6539&idPhone2=6144 :))

Lenke til kommentar

Vel nå føler ikke jeg at jeg på noen måte svartmaler Samsung note men at jeg beskriver min erfaring med note 3.

Telefonen ser helt grusom ut etter litt over ett års bruk fordi jeg har hatt den i bukselomma er bare fakta.

Det at slai viser en fullstendig hodeløs beundring for note serien får så være, men kisen bytter selv ut sin fantastiske og enestående note 3 med den nye note4.

Jeg vil uansett sjekke kvaliteten på note4 grundig før jeg vurderer å kjøpe den.

Da blir det uansett 64 bit versjonen som jeg kjøper....

Lenke til kommentar

Absolutt ikke hodeløs. Veldig hodefast. Det er absolutt kritikker til serien. Ingen fan av note eller note 2.

Det at min tlf ser helt fin ut etter min tid med den i bukselommen er også fakta.

Og ja jeg bytter ut en velfungerende note 3 med note 4 hvis ingen store overraskelser dukker opp. Note 4 er en bedre telefon, en oppgradering. Ser ikke helt poenget ditt ser?

Men såklart sjekk ut ting før du kjøper. Les reviews. Det sier seg selv.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Absolutt ikke hodeløs. Veldig hodefast. Det er absolutt kritikker til serien. Ingen fan av note eller note 2.

Det at min tlf ser helt fin ut etter min tid med den i bukselommen er også fakta.

Og ja jeg bytter ut en velfungerende note 3 med note 4 hvis ingen store overraskelser dukker opp. Note 4 er en bedre telefon, en oppgradering. Ser ikke helt poenget ditt ser?

Men såklart sjekk ut ting før du kjøper. Les reviews. Det sier seg selv.

Tipper du har studert reviews av note 4 nøye fra mange forskjellige tester da ???

Sikkert fakta og hodefast det også :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...