Tmz Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Trenger ny telefon, vil ha den beste telefonen på markedet. Har hatt både s3 og s4 som jeg forsåvidt har vært fornøyd med, med unntak av at det har vært mye feil med dem, typ telefonen ringer når den ikke skal osv. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Nå kommer jo Sony Xperia Z3 da.. Spesifikasjonsmessig skal du lete lenger etter en hissigere telefon. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Batterilevetid og fancy funksjoner er viktigst, eller det aller viktigste er at telefonen er stabil, ikke klikker og bra på dekning, lyd og det grunnleggende, men det er vel enn selvfølge på en telefon til over 5000. Når kommer den ut da? Sånn ytelsesmessig har jeg aldri merket at noen av telefonene mine har vært trege. Men frister å prøve noe annet enn samsung, synes s5 virker alt for lik. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvis du vil ha Android tror jeg jeg ville gått for Note4. Vil du ha iPhone så gå for 6+ Windows Phone, Nokia 1520. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Har bare hatt Android før så er ganske åpen. IPhone føler jeg er en jentetelefon så vil helst ikke ha det 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da ville jeg gått for Note4. Den er på tur i hyllene nå og jeg synes den virker som den klart råeste Androiden på tur i hyllene. Du må vente noen uker, men jeg tror den er verdt det. http://www.samsung.com/no/promotions/galaxynote4/feature/note4/ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Er ikke den ganske stor? Redd for at den er så stor at det blir upraktisk Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jo den er ganske stor, men vil du ha det beste så. Altså jeg syns ikke det er så himla forskjell på en S5 dom du vurderer og Note4. Er vel +- rundt 1cm høyere og 1 cm bredere Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Igjen, Z3 har også et massivt batteri og hvis batterilevetiden på Z2 er noe å gå ut ifra er det få telefoner som kan matche den. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Note 4 uten et snev av tvil. Stor? Nei ikke egentlig. Den er ganske nøyaktig like stor som Note 3, så stikk og se på den i butikken. Kan nevne at min note 3 virket stor i starten, men nå tenker jeg null over det, føles ganske likt som min S4 gjorde. Tok kanskje en uke før den der "dette er en stor telefon"-greia forsvant. Velg Note 4. Det er ikke noe på markedet som er like bra. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Igjen, Z3 har også et massivt batteri og hvis batterilevetiden på Z2 er noe å gå ut ifra er det få telefoner som kan matche den. Dersom man ikke er glad i brettmobiler, så er Xperia Z3 best valg... kjempegode spesifikasjoner + vanntett Endret 16. september 2014 av Maurits91 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Maurits91: hørt mye om at Z2 har bedre skjerm osv osv, at Z3 kanskje ikke helt lever opp? PERSONLIG hadde jeg valgt 930 om jeg ikke skulle ha en brettmobil. Men det er jo veldig individuelt. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Vil ha en telefon, ikke en halveis pad. Tror jeg går for z3. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) 153.5 x 78.6 x 8.5 mm 127.3 x 64.9 x 8.6 mm Blir enorm forskjell ja? Men Z3 blir nok en bra tlf det og . Til sitt bruk. Endret 17. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Før du i det hele tatt vurderer note 4 så sjekk kvaliteten først. Har selv note 3 og jeg kjøper aldri mer dette plastikk tullet til Samsung. Vet note 4 kommer med metall ramme men jeg hadde undersøkt kvaliteten nøye først. Kjøper du Z3 vet du at kvaliteten er topp samt gode spec og ett av de beste kameraene på markedet. Note 4 kommer også som 64 bit men neppe til skandinavia så jeg hadde ventet og sett spesielt denne modellen litt an.... Huawei kommer jo også med en 6 tommer som har topp spec, stort batteri og du slipper plastikken til Samsung.... Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Før du i det hele tatt vurderer note 4 så sjekk kvaliteten først. Har selv note 3 og jeg kjøper aldri mer dette plastikk tullet til Samsung. Vet note 4 kommer med metall ramme men jeg hadde undersøkt kvaliteten nøye først. Kjøper du Z3 vet du at kvaliteten er topp samt gode spec og ett av de beste kameraene på markedet. Note 4 kommer også som 64 bit men neppe til skandinavia så jeg hadde ventet og sett spesielt denne modellen litt an.... Huawei kommer jo også med en 6 tommer som har topp spec, stort batteri og du slipper plastikken til Samsung.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 iPhone 6 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Vel note 4 er ikke plastikk. Selv om den var plastikk ville det gått helt fint. Har hatt flere plastikkmobiler selv, og det har vært null problemer. Jan-Otto maler et en del sortere bilde enn jeg ser, selv om vi har samme tlf. Kvaliteten har aldri vært noe problem med de telefonene jeg har hatt fra samsung. Uansett er note4 med metall, ikke plastikk. Så det er ikke et issue. Se på en galaxy alpha for en pekepinn. Z3 er nok en bra tlf, men note4 ligger an til å slå den ganske greit. Jeg ville ventet og sett an tester av note4 selv, z3 blir ikke borte fra markedet om man venter litt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Stikk innom en butikk og test z3:) veldig god telefon og skjermen er en bump opp fra z3 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Problemet er at den telefonen jeg har er knust og synger på siste verset. Så tenkte å kjøpe idag, men z3 er bedre enn s5 osv? Iphone skjer ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå