brekkmiddel Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kjøpte meg Fifa 2004 på fredag og kan trygt si at helga har vært godt brukt.. Men sitter liksom igjen ett STORT irritasjons moment. Når spillerne kommer nær kameraet, så begynner draktene deres og flimre og forsvinner helt noen ganger. Dette synes jeg er dårlig av EA og ikke ordne før spillet går i hyllene.. Eller så synes jeg spillet er meget bra. Bra lyd og bra spillbarhet. Nå har jeg ikke så mye å sammenligne med siden jeg ikke har prøvd hverken TIF eller PES 3 . Hva er deres mening?? Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er Fifa 2004 kommer til PS2 ? Følger det med internettadapter ? Hvordan kan dette ha gått ubemerket hen :!: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg synes det er kjempe-bra. Kjøpte det til X-Box'en og jeg har ikke sett det problemet du nevner, så jeg tror det kun gjelder PS2 versjonen. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 kjipt at du kjøpte fifa når det er pes3 som ruler Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 kjipt at du kjøpte fifa når det er pes3 som ruler Synes du ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå