Roar Kneppen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 ..... og bakom ligger lyset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg fant at versjon #3 falt best i smak hos meg. Mest p.g.a. nettopp det du preker hele tiden, Roar. Hold bildekantene med så rene avslutninger som mulig. Om en eller to av stammene blir amputert er jo ikke så farlig når du har så mange som står i stram "giv akt" som her....? Ellers så liker jeg kontrasten mellom de røffe og kalde, stålblå stammene mot den varme og vennlige bakgrunnen. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Jeg fant at versjon #3 falt best i smak hos meg. Mest p.g.a. nettopp det du preker hele tiden, Roar. Hold bildekantene med så rene avslutninger som mulig. Om en eller to av stammene blir amputert er jo ikke så farlig når du har så mange som står i stram "giv akt" som her....? Ellers så liker jeg kontrasten mellom de røffe og kalde, stålblå stammene mot den varme og vennlige bakgrunnen. Mvh, Walter Ja, det var nettopp kantene som gjorde at jeg tok mer og mer og til slutt endte opp med V3 som også ble min favoritt. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Et flott lys som gir et vakkert bakteppe for disse trærne, Roar ! Flott å se strukturen på trestammene ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg