ATWindsor Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hva er forventet tilbakemeldingstid om man sender en forespørsel ti [email protected]? Har nå gått ca 1.5 uker siden jeg sendte en forespørsel, og har foreløpig ikke fått noe tilbakemelding, eller indikasjon på at en tilbakemelding er under utarbeidelse, er det som forventet? AtW Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det er begrenset hvor mange som har tilgang til sakene som sendes til [email protected] og andre e-postadresser, og derfor vil behandlingstiden øke. Jeg kan dessverre ikke svare på hvor lang tid man bør regne med da jeg ikke er en av de heldige utvalgte. Den raskeste måten å få svar på er å poste i Private forumhenvendelser, da alle administratorer vil ha mulighet til å svare. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei! Ideelt er tilbakemeldingstiden inntil 7 dager, det kan noen ganger gå lengre tid ved interne diskusjoner der det er behov. Det er primært meg som tar meg av de innholdsmessige sakene (klager på moderatoravgjørelser og lignende) og det har dessverre vært en ekstremt hektisk siste uke, jeg holder på å gå gjennom saker nå og kommer straks til din forespørsel. mvh Aleksander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå