Torstein Norum Bugge Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Denne appen etterligner startmenyen på Apple Watch.Slik får du Android Wear-klokka til å se ut som Apple Watch Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Leste overskriften og tenkte, hva i svarte er meningen med dette...Så leste jeg artikkelen, og; 3 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvorfor skulle man gidde å få den fine og funksjonelle Android Wear-klokken til å se ut som det makkverket Apple har lansert? Nei, folk vil seg selv vondt... 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Grisestygt interface på nye Apple Watch. Bare det er nok til at jeg nekter å kjøpe den. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 I Google sine retningslinjer for Android Wear-utvikling står det at interaksjonen du krever av brukeren skal være begrenset til maksimalt 5 sekunder før brukeren like gjerne kan dra opp telefonen. I den ene demonstrasjonsvideoen av Apple Watch ser man Apple-mannen ta i bruk begge hendene for å bla seg igjennom mylderet av små ikoner. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvorfor skulle jeg få noe til å se ut så rotete som apple watch. Kjøpe android klokke for at den skal se ut som en apple klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg