OhEasy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Skulle ønske jeg brydde meg om hvem som vinner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Tror dette kunne blitt årets kamp om det var finalen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Moderatormelding Vennligst ikke post direktelinker til kopibeskyttede TV-kanaler på diskusjon.no Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Nei, Latias er mye snillere på det Skulle ønske jeg brydde meg om hvem som vinner. Enig, mest av alt håper jeg at Juventus går til finalen. Men kan kanskje se for meg at det blir en mer spennende finale med Barcelona enn RM. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Nei, Latias er mye snillere på det Skulle ønske jeg brydde meg om hvem som vinner.Enig, mest av alt håper jeg at Juventus går til finalen. Men kan kanskje se for meg at det blir en mer spennende finale med Barcelona enn RM. Juventus - Barcelona hadde vært moro! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Gå inn på soccer-forumet på reddit. Match-trådene der har haugevis av streams. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Fy faen Neuer! For en redning! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Verdens beste keeper beviser hvorfor han er verdens beste keeper! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Lewa da... Det er sånne sjanser jeg bomma på når jeg var spiss for 10 år siden. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Der gikk Neuer utrolig tidlig. Gå mot lengste der, Messi. Lenke til kommentar
Franco. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hærlig match så langt! Tipper tidlig Barca mål i 2omgang Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Skulle ønske jeg brydde meg om hvem som vinner. Shit. Du er en tøffing. 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Moro å se at dommere dømmer fortsatt i favør til Barcelona. Noen gule kort til BM, mens Barca slipper unna med de samme taklingene. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Barcelona har større dramatikere. Heldigvis så ble Neymar tatt for det akkurat nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 For en deilig spiller Messi er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå