Skralla1 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Heia Pirlo! Noen som har link til gratis engelsk HD stream? Eller er det ikke noe? Jeg er i såpass godt humør, så tok meg tid til og finne denne til deg https://www.youtube.com/watch?v=0ZD3eMPRL18 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fin start! Må begynne å se nå ja.,.. Håper Juve går videre! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Heia Pirlo! Noen som har link til gratis engelsk HD stream? Eller er det ikke noe? Jeg er i såpass godt humør, så tok meg tid til og finne denne til deg https://www.youtube.com/watch?v=0ZD3eMPRL18 whooao, du er en engel! Legges det ofte ut sånne? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Kjipt at Real scorte, men det skal nevnes at det var en fin pasning av James Rodriguez! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Kjipt at Real scorte, men det skal nevnes at det var en fin pasning av James Rodriguez! Syntes det var vel så bra gjort av Carvajal. Utrolig kjapt tenkt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Tydelig at James ikke header mye og Marcelo ikke er spiss Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Tydelig at James ikke header mye og Marcelo ikke er spiss Og at Ramos ikke er midtbanespiller Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Har ikke han spilt noe som sideback og? Altså har han litt offensive fibre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ganske god høyreback faktisk, men han er best som midtstopper, var det under Mourinho han ble plassert som midtstopper? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Du fikk kortet du skrek etter da, Vidal. Hahahah Endret 5. mai 2015 av OhEasy 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Sett nå den straffen, please!! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Tevez tar straffen. Er han god? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå