Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Tipper de viser kun en av dagene på viasat 4. Evt viser kun Juve - Real, siden den er minst attraktiv av de kampene. De forgående årene er jeg ganske sikker på at de har visst begge kampene på Viasat 4. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg håper ikke på El Clasico i finalen fordi de siste par årene har jeg fått følelsen at det er El Clasico annenhver måned. Kampene har ikke den samme gløden når de møter 4-5 ganger i sesongen. Jeg syns det er kjedelig med finaler i europeiske turneringer med finaler mellom to lag fra samme land. Jeg vil se nasjonskamp, spesielt i finalen. Bayern-Real er vel kanskje den mest sannsynlige finalen, selv om Bayern og Barca kan gå begge veier. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Krysser fingrene for Juventus. Barca, Real og Bayern har vunnet for mye de siste årene, viktig for fotballen at ikke alltid de samme lagene vinner. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Huff, det var ikke helt som jeg ønsket da. Jaja, får iallfall se Barcelona mot Bayern, så skal ikke klage Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Heia Juventus vs FCB. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Iflg. Viasat vises ikke alle kamper på Viasat 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Selvfølgelig ikke. Dem som abonnerer skal jo ha valuta for pengene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Huff, det var ikke helt som jeg ønsket da. Jaja, får iallfall se Barcelona mot Bayern, så skal ikke klage En ekstra bonus er jo at vi får se den to ganger også Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Tja, bortemålsregelen ødelegger nok mye av første kamp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 FCB > FCB (ikke FCB-fan) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Begge kampene vises på viasat4 Er Pogba skadet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Pogba er visst skadet, men det vurderes fra dag til dag om han kan spille igjen. Rekker antagelig returmøtet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Pirlo sier han forlater Juventus om de vinner Champions League, og Dagbladet presenterer det som et "dilemma". Det ville vært synd å se Pirlo forlate italiensk fotball, men jeg håper inderlig sterkt på en italiensk CL-triumf. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Begge kampene vises på viasat4 Er Pogba skadet? Ja, vel..? Så vidt jeg kan se viser ikke Viasat 4 noe fotball imorgen kveld. Eller mener du begge Juve-RM kampene? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Begge kampene vises på viasat4 Er Pogba skadet? Ja, vel..? Så vidt jeg kan se viser ikke Viasat 4 noe fotball imorgen kveld. Eller mener du begge Juve-RM kampene? NEDTUR!! Sjekka http://www.tvkampen.com/appen og der står det at den vises på Viasat4 Skulle ha sjekka GET først så slapp jeg skuffelsen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Heia Pirlo! Noen som har link til gratis engelsk HD stream? Eller er det ikke noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå