Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Haha, den siste var ganske bra Noctua! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Juventus, Bayern München, Real Madrid og Barcelona. For en semi det blir. Jeg tror det blir mer antiklimaks enn deg, dessverre. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ler meg ihjel av at folk lar seg provosere over feiringer og slike ting. Gjør det du. Ronaldo har vært en cunt lenge, kommer aldri til å glemme hvordan han oppførte seg i VM der han sto med kapteinsbindet rundt armen og himlet med øynene over hvor ræva lagkamerater han har på Portugal. Selvsentrert og dårlig lagkompis. En av tidenes ypperste spillere, men det er MANGE spillere jeg for eksempel ønsker meg til United før han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Thierry Henry on Hernandez's celebration: What I don’t like is Chicharito seems like he’s won the World Cup with that “What I don’t like is Chicharito seems like he’s won the World Cup with that.” The other pundits in the studio questioned whether Henry was being too harsh on Hernandez, who has not enjoyed the best time on loan at Real from Manchester United. “It’s a tap-in,” he added. “Turn around and celebrate with Ronaldo. Even the camera knew – the camera is on Ronaldo for a reason.” “I think the pressure went through him. He knew he had to perform today and he had a couple of chances to do it. “If Ronaldo had done that I would have said the same thing. You have to pass the ball, but it’s still a tap-in and you have to turn around and say thank you.” Seriøst noe av det dummeste jeg har hørt fra en "fotballekspert". Hadde tatt meg to sekunder å finne "tap-ins" der Henry feirer som om han har vunnet VM. Edit: Surprise surprise... https://twitter.com/DefenceAgentWA/status/590984577453314048 Endret 23. april 2015 av Latias Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Bedre som spiller enn fotballekspert. Litt sånn som Lise Klaveness. Det er vel ikke mange som Gary og Jamie Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Det kommer fra fyren som ga seg selv en assist med hånda og feiret minst like mye som Chicha, og det mot Irland i VM-kvalifiseringen. Carragher og Neville burde arrangere kurs snart. Endret 23. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Forløperen til Suarez. Idiot! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Har folk egentlig sett på studio med Henry i eller baseres ALT på den uttalelsen? At man klarer å sammenligne Henry og Klaveness er det dummeste jeg har lest. Henry er X antall ganger bedre og mer nøytral. Han har mange gode poenger også. Så og si alle eksperter vil før eller siden si i mot seg selv, det gjelder egentlig vanlige folk også. Jeg er derimot enig med Langli, Bohinen og co. Ronaldo er den største egoisten innen fotballen, på en negativ måte. Endret 23. april 2015 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Nå er jeg kanskje langt utenfor her, men jeg sa til meg selv at jeg skulle gi denne Klavenes en ny sjanse og syntes faktisk det hun kom med made sense. Å være fotballkommentator er nok som ting flest, man skyter ikke i krysset første gang man sparker en ball... Uansett, reagerer jeg personlig på at Langli bruker så sterke ordelag som psykopatiske trekk, som isåfall skal være en av disse: Overflatisk sjarm og gode intellektuelle evner Fravær av vrangforestillinger og andre tegn på irrasjonell tenkning Fravær av nervøsitet eller psyko-nevrotiske tegn Upålitelig Løgnaktig og falsk Mangler anger- og skamfølelse Mangelfullt motivert antisosial atferd Dårlig dømmekraft, og manglende evne til å lære av erfaring Patologisk egosentrisitet og manglende evne til kjærlighet Flatt og tynt følelsesliv Manglende innsikt Lite responsiv i mellommenneskelige relasjoner Underlig og frastøtende oppførsel, både edru og i beruset tilstand Gjennomfører sjelden trusler om selvmord Upersonlig seksualliv Manglende livsplanlegging Om noen av dem så er det vel først og fremst punkt nr.1 jeg kan være enig i, men umulig å si mer ettersom jeg ikke kjenner han personlig. Å si ting som "største egoisten innen fotballen på en negativ måte" blir for meg helt feil. Da hadde garantert indrejustisen i Real Madrid tatt overhånd og blitt kvitt CR7 en gang for alle. Om jeg skulle stemplet noen utifra disse karakteristikkene så kan man vel ikke komme unna John Arne Riise feks... 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 @Emils De fleste bare latterliggjør ham fordi han ikke innser ironien på det han kritiserer Chicharito for. Har ikke sett ham som pundit, men denne ene uttalelsen er noen av det dummeste jeg har hørt fra en pundit. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Syns nr 9 treffer bra på Ronaldo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Du kan umulig vite om siste del av 9. Egentlig ikke så mye om hans patologiske egosentrisitet heller.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Syns nr 9 treffer bra på Ronaldo Hils ham fra meg neste gang dere møtes. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Jeg kan bekrefte at punkt 15 stemmer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Barcelona - Bayern Juventus - Real 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kampene vises vel på viasat4?(gratis kanalen) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Tipper de viser kun en av dagene på viasat 4. Evt viser kun Juve - Real, siden den er minst attraktiv av de kampene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Helspansk finale andre år på rad med samme vinner som ifjor høres egentlig kjedelig ut, men for en Real Madrid fan må det være den våteste drømmen for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå