Kammizez Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Morsomt å se Ronaldo springe og feire alene som om det var han som scoret målet. Verdens største ego innen fotballen, det er hvertfall sikkert.Nei ikke enig, en klar andreplass. Det fins ingen som slår Zlatan når det kommer til ego Edit: Ikke glem Bendtner også!.. Nja, Jeg synes Zlatan gjør det "med et glimt å øye". Han spiller på karakteren Zlatan, og han omfavner det. Ronaldo blir i mine øyne mer klysete, og tar seg selv for seriøst. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Juventus, Bayern München, Real Madrid og Barcelona. For en semi det blir. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Irriterer meg alltid at dommer blåser av når tilleggstiden er ute, uansett hvor lite av overtiden hvor ballen har vært i spill. De belønner kyniske lag som skaper lengst mulig pauser fra spillet. En dommer med baller kunne blåst av 8-9 minutter på overtid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ja, men det er fordi Zlatan ikke surver så veldig mye. Mente du "serverer"? Han har ganske mye assists altså Zlatan i PSG: Games: 124; Goals: 102; Assists: 41. Surver, som i klager. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ja, men det er fordi Zlatan ikke surver så veldig mye.Mente du "serverer"? Han har ganske mye assists altså Zlatan i PSG: Games: 124; Goals: 102; Assists: 41. Surver, som i klager. Ååja, da er jeg med Har bare aldri hørt det uttrykket før... Jeg har nok ikke det beste ordforrådet Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Aldri hørt det ordet før, må være noe lokalt. Lenke til kommentar
Franco. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Juventus, Bayern München, Real Madrid og Barcelona. For en semi det blir. Dæven døtte, dette blir bra!!! Endret 22. april 2015 av Uxuamaiyi-a Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Håper at BM og Barca ikke møtes og at de kommer seg videre. Det er drømmefinalen min i år! Kan godt se et El Classico også, det skader ikke. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hva håper dere på da? Jeg håper på dette, men Juventus kommer nok ikke til noen finale desverre. 1. Juventus 2. Bayern 3. Real 4. Barca Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Barca over Real. 2 ganger på rad er 2 ganger for mye for alle andre lag enn United Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg liker ikke Ramos, men det er synd å se at karrieren hans er over siden at han tydeligvis må amputere, etter reaksjonen hans på taklingen å dømme 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Haha fy faen kvalm Ronaldo er. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det blir FCB - Juventus og FCB - Real Madrid. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hoho, nå er det temperatur Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Morsomt å se Ronaldo springe og feire alene som om det var han som scoret målet. Verdens største ego innen fotballen, det er hvertfall sikkert. Hadde det vært Zlatan så er jeg meget sikker på at han nærmest hadde blitt hyllet for det samme. Tviler. Zlatan er faktisk en kriger og en lagspiller. Ronaldo er kanskje det kvalmeste jeg kan komme på av skikkelig gode fotballspillere i dag. Endret 22. april 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ler meg ihjel av at folk lar seg provosere over feiringer og slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå