Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 14/15

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så flaut for spillere som har den fysikken til Ramos..

RM: Er vel den eneste fotballklubben i verden som har audition før prøvespill.

Så RM er den eneste spanske klubben dette bedrives i? Spenstig uttalelse.

Gjelder vel alle spanske klubber.

Lenke til kommentar

Tragisk filming, men uenig i at det er en kjedelig kamp. Nerven er der definitivt.

Da kan vi være uenig på det da. Jeg syns fotballen Atletico spiller nå er det verste som finnes. Om man heter Atletico, Monaco eller Chelsea betyr ikke en dritt for meg.

Jeg ønsker bare å se underholdende fotball hvor et av lagene ikke bevist prøver å ødelegge hele kampen.

Lenke til kommentar

Tragisk filming, men uenig i at det er en kjedelig kamp. Nerven er der definitivt.

Da kan vi være uenig på det da. Jeg syns fotballen Atletico spiller nå er det verste som finnes. Om man heter Atletico, Monaco eller Chelsea betyr ikke en dritt for meg.

Jeg ønsker bare å se underholdende fotball hvor et av lagene ikke bevist prøver å ødelegge hele kampen.

Er enig i bussparkeringa er dønn kjedelig, og det er trist å se Atletico og Chelsea spille sånn. Men likevel kjeder jeg meg ikke når det fortsatt står om hvem som går videre til semi i CL :)

Nå som Real scora ble det kjedeligere.

Lenke til kommentar

Morsomt å se Ronaldo springe og feire alene som om det var han som scoret målet. :p Verdens største ego innen fotballen, det er hvertfall sikkert.

Nei ikke enig, en klar andreplass. Det fins ingen som slår Zlatan når det kommer til ego :D

Edit: Ikke glem Bendtner også!..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...