Snikpellik Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tragisk filming, men uenig i at det er en kjedelig kamp. Nerven er der definitivt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det er så flaut for spillere som har den fysikken til Ramos.. RM: Er vel den eneste fotballklubben i verden som har audition før prøvespill. Så RM er den eneste spanske klubben dette bedrives i? Spenstig uttalelse. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det er så flaut for spillere som har den fysikken til Ramos.. RM: Er vel den eneste fotballklubben i verden som har audition før prøvespill. Så RM er den eneste spanske klubben dette bedrives i? Spenstig uttalelse. Gjelder vel alle spanske klubber. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tragisk filming, men uenig i at det er en kjedelig kamp. Nerven er der definitivt.Da kan vi være uenig på det da. Jeg syns fotballen Atletico spiller nå er det verste som finnes. Om man heter Atletico, Monaco eller Chelsea betyr ikke en dritt for meg. Jeg ønsker bare å se underholdende fotball hvor et av lagene ikke bevist prøver å ødelegge hele kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tragisk tragisk tragisk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Er det mulig. Vis ut idiotene takk! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tragisk filming, men uenig i at det er en kjedelig kamp. Nerven er der definitivt.Da kan vi være uenig på det da. Jeg syns fotballen Atletico spiller nå er det verste som finnes. Om man heter Atletico, Monaco eller Chelsea betyr ikke en dritt for meg. Jeg ønsker bare å se underholdende fotball hvor et av lagene ikke bevist prøver å ødelegge hele kampen. Er enig i bussparkeringa er dønn kjedelig, og det er trist å se Atletico og Chelsea spille sånn. Men likevel kjeder jeg meg ikke når det fortsatt står om hvem som går videre til semi i CL Nå som Real scora ble det kjedeligere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Takk gud! La det holde seg, plis! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Morsomt å se Ronaldo springe og feire alene som om det var han som scoret målet. Verdens største ego innen fotballen, det er hvertfall sikkert. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Morsomt å se Ronaldo springe og feire alene som om det var han som scoret målet. Verdens største ego innen fotballen, det er hvertfall sikkert.Nei ikke enig, en klar andreplass. Det fins ingen som slår Zlatan når det kommer til ego Edit: Ikke glem Bendtner også!.. Endret 22. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Morsomt å se Ronaldo springe og feire alene som om det var han som scoret målet. Verdens største ego innen fotballen, det er hvertfall sikkert. Hadde det vært Zlatan så er jeg meget sikker på at han nærmest hadde blitt hyllet for det samme. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Når er trekningen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ja, men det er fordi Zlatan ikke surver så veldig mye. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Når er trekningen? Fredag i think Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Ja, men det er fordi Zlatan ikke surver så veldig mye. Mente du "serverer"? Han har ganske mye assists altså Zlatan i PSG: Games: 124; Goals: 102; Assists: 41. Endret 22. april 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå