dysfunctional Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg skjønner faen ikke hva Ramires gjør i en Chelsea-drakt. Han suger jo så jævlig kuk. Hvorfor ikke selge han for fem kroner til Brann? Seriøst? Første kampen du ser i år, eller? Ramires har vært knallsterk i år. Kritikken mot han forrige sesong var berettiget, i år har han forbedret seg flere hakk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Send han til United hvis dere er misfornøyd. Kapasitet som få andre i PL! Liker han, selv om han gjør en feil her og der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Remy og Costa på nå! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg skjønner faen ikke hva Ramires gjør i en Chelsea-drakt. Han suger jo så jævlig kuk. Hvorfor ikke selge han for fem kroner til Brann? Seriøst? Første kampen du ser i år, eller? Ramires har vært knallsterk i år. Kritikken mot han forrige sesong var berettiget, i år har han forbedret seg flere hakk. I denne kampen er han råtten IMO. jeg snakket ikke om de andre kampene. Yess, Rémy på. Dette kan bli artig. Drogba er jo like mobil som Stephen Hawking. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg skjønner faen ikke hva Ramires gjør i en Chelsea-drakt. Han suger jo så jævlig kuk. Hvorfor ikke selge han for fem kroner til Brann? Seriøst? Første kampen du ser i år, eller? Ramires har vært knallsterk i år. Kritikken mot han forrige sesong var berettiget, i år har han forbedret seg flere hakk. I denne kampen er han råtten IMO. jeg snakket ikke om de andre kampene. Yess, Rémy på. Dette kan bli artig. Drogba er jo like mobil som Stephen Hawking. Han burde selges fordi han er dårlig i én kamp? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Jeg skjønner faen ikke hva Ramires gjør i en Chelsea-drakt. Han suger jo så jævlig kuk. Hvorfor ikke selge han for fem kroner til Brann?Seriøst? Første kampen du ser i år, eller? Ramires har vært knallsterk i år. Kritikken mot han forrige sesong var berettiget, i år har han forbedret seg flere hakk. I denne kampen er han råtten IMO. jeg snakket ikke om de andre kampene. Yess, Rémy på. Dette kan bli artig. Drogba er jo like mobil som Stephen Hawking. Han burde selges fordi han er dårlig i én kamp? Bare glem det jeg sier. Jeg overdriver noe vanvittig. Endret 17. september 2014 av SUSE and Pepsi Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nani avgjør for Sporting gitt.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Man City snytt for straffe au. Den så rimelig klar ut. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Må le av Roar.. Godt at noen retter på han! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Oii, Oii Oii! Endelig et mål! Hurra.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Pep virker så voldelig.. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Deilig av Boateng! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 3 minutt tillegg? Det ene kastet tok 3 minutt. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nani avgjør for Sporting gitt.. Spis ordene dine. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Utlignet de? Trodde ikke det skulle skje. Var absolutt ikke ment som skryt, var mer sjokkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Drogba holdt ikke mål denne kampen, kunne gått spart han til de 2 dårligere lagene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dritt. To redninger på streken, Fabregas og Drogba misser sine sjanser... Kan ikke sies å ha blitt snytt for poeng når vi spiller så ræva. Heldigvis ble det 1-1 i Sporting-Maribor matchen også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Æsj ass, sku hatt ihvertfall 5 min! Trist å si det, men DROGBA!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Burde kjøre over Schalke uansett, men når vi har så mange spillere som er av (Drogba, Ramires, Cahill) så blir det vanskelig.. Er uansett ikke krise etter første kampen, men det blir nok lenge til Drogba spiller fra start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå