Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 14/15

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange er det som er akseptabelt at stormer opp i fjeset på dommer for å påvirke han da? 5? 6? 7?

Har selv nevnt at vi dro det så langt som mulig i går, men problemet med mangel for respekt til dommer er ikke noe nytt, eller bare noe man finner i Spania. Med dagens dommerstandard så blir det ikke noe bedre heller.

Det rettferdiggjør ikke idiotisk atferd uansett! Uansett!! At du støtter mangel på respekt fordi ditt og fordi datt er noe jeg ikke kan forstå.

Bort med alt pakket (spillerne) og ut med rødt kort for slik oppførsel.

PS: At du nevner United og henter opp et bilde som historiebøker har glemt blir alt for tynt. 15 år siden er ikke det samme som i dag.

Lenke til kommentar

Har aldri sagt jeg støtter det. Har til og med sagt det burde straffes. Og du trenger ikke å gå lenger tilbake enn mandag hvor en unitedspiller ble utvist siden han ikke aksepterte eller respektererte dommer sin avgjørelse.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvor mange er det som er akseptabelt at stormer opp i fjeset på dommer for å påvirke han da? 5? 6? 7?

Har selv nevnt at vi dro det så langt som mulig i går, men problemet med mangel for respekt til dommer er ikke noe nytt, eller bare noe man finner i Spania. Med dagens dommerstandard så blir det ikke noe bedre heller.

Det rettferdiggjør ikke idiotisk atferd uansett! Uansett!! At du støtter mangel på respekt fordi ditt og fordi datt er noe jeg ikke kan forstå.

Bort med alt pakket (spillerne) og ut med rødt kort for slik oppførsel.

PS: At du nevner United og henter opp et bilde som historiebøker har glemt blir alt for tynt. 15 år siden er ikke det samme som i dag.

Jo, det beviser at United har holdt på med å storme dommeren i 15 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil er vel det bildet tatt litt ut av kontekst da de fleste spillerne er der for å forhindre Keane i å drepe dommeren, hvis noen greier å finne video av situasjonen hadde det vært flotters.

Men dette skjedde jo tross alt før 2003, så det kunne jo umulig dere ha visst noe om.

Endret av banansplitt™
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Var det så fælt å innse? Jeg postet et bilde i fra tre forskjellige klubber sånn at det ikke skulle bli sett på som noe angrep. Arsenal og Liverpool gjengen tok tydeligvis poenget som glapp hos sistemann. Selv om Chelsea tok det til et nytt nivå på onsdag er klaging på dommer gjennomsyret i sporten. Det burde ikke være så vanskelig å se.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil er vel det bildet tatt litt ut av kontekst da de fleste spillerne er der for å forhindre Keane i å drepe dommeren, hvis noen greier å finne video av situasjonen hadde det vært flotters.

Men dette skjedde jo tross alt før 2003, så det kunne jo umulig dere ha visst noe om.

Ja, det ser virkelig ut til at Jaap Stam har fullt fokus på Keane og ikke på dommeren...

PS: Jeg er gammel nok til å ha sett ManU i de dager.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min subjektive mening er at Arsenal og United har vært soleklart verst i PL når det gjelder klaging på og omringing av dommere. Den tronen har de siste åra gradvis blitt tatt over av Liverpool og Chelsea.

Har alltid irritert meg at Spurs ikke har vært "flinkere" til dette, men jeg gleder meg litt over at våre unge spillere ser ut til å stå sammen om å bli bedre på det området. Håper Spurs er verstingen i klassen om noen år, kynisme lenge leve!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært sykt å sett10 mot 1 hvis regelen om hvitt kort hadde vært iverksatt. Hvor mange mål tror dere PSG kunne puttet mot Courtois på 5/10 minutter?

Det er en så stor logisk brist i dette innlegget at jeg ikke vet hva jeg skal si. Derfor skriver jeg at jeg holder kjeft.

Lenke til kommentar

Min subjektive mening er at Arsenal og United har vært soleklart verst i PL når det gjelder klaging på og omringing av dommere. Den tronen har de siste åra gradvis blitt tatt over av Liverpool og Chelsea.

Hæ...? Her prøver jeg virkelig å være objektiv og jeg kan ikke se det du ser. Jeg tror ikke Liverpool er verken bedre eller dårligere enn de andre. Men å kalle de "topp to" av de verste, det kan ikke være rett!

Lenke til kommentar

Hadde vært sykt å sett10 mot 1 hvis regelen om hvitt kort hadde vært iverksatt. Hvor mange mål tror dere PSG kunne puttet mot Courtois på 5/10 minutter?

Det er en så stor logisk brist i dette innlegget at jeg ikke vet hva jeg skal si. Derfor skriver jeg at jeg holder kjeft.

Du reagerer på at han bruker et gammelt bilde. Bildet er ikke nødvendigvis noe man har behov for å se siden alle vet at United har vært en av verstingene på det å flokke seg rundt dommeren i en årrekke nå.

Jeg skjønner ikke hvorfor Solaar sier at Chelsea har tatt over noen trone. For min mening er at Chelsea spillerne generelt ikke flokker seg noe verre enn 10 av 10 andre klubber.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor Solaar sier at Chelsea har tatt over noen trone. For min mening er at Chelsea spillerne generelt ikke flokker seg noe verre enn 10 av 10 andre klubber.

Det skjønnet jeg godt at han sier. Aldri før har jeg sett et engelsk lag flikke seg så rundt dommeren som jeg ble vitne til på onsdag!

Hvis man tar konklusjonen ut fra det bildet er Chelsea kanskje en av de verste i verden på flokking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...