Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 14/15

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper på avansement for Juventus i neste runde. Ikke bare fordi jeg liker italiensk fotball, men mest fordi jeg vil høre Fjøra og Bratseth desperat forsøke å bortforklare hvordan et italiensk lag kunne slå noen bedre enn Nest Sotra J12, og spesielt et *gasp* tysk lag!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper at Dortmund går helt til topps, hadde vært rått! Da får de CL neste sesong, og kan lettere tiltrekke seg spillere i sommer, om de trenger. For en klubb Dortmund er!

17/03

Atletico Madrid - Leverkusen

AS Monaco - Arsenal

18/03

Barcelona - Manchester City :ph34r:

Dortmund - Juventus

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Syns det er merkelig at den situasjonen har blusset opp i det hele, dommeren var så kjapt nede i lomma etter taklingen at Chelsea spillerne hadde nok lite å si på hva som ble dømt.

Forøvrig syns jeg det er positivt at samtlige er så frempå når en av deres egne blir taklet, det viser en kollektivet i laget som andre tydeligvis er sjalu på :)

Lenke til kommentar

Forøvrig syns jeg det er positivt at samtlige er så frempå når en av deres egne blir taklet, det viser en kollektivet i laget som andre tydeligvis er sjalu på :)

Sjalu? Det er direkte flaut. En gjeng med (spansk lignende) idioter spør du meg.

Lenke til kommentar

Helt sikker på at du mener dette?

Dette var en merkelig påstand. Sjeldent eg blir mer flau når, og eg gjentar: NÅR, eg ser unitedspillere holde på slik.

Lenke til kommentar

Den ironien i at United-supporterne skriker høyest om at Chelsea spillerne flokka seg.

Kan du utdype? Kan ikke huske at alle utespillerne flokket seg rundt dommer innenfor et areal på 2 kvadrat innen 2 sekunder for at dommeren skulle sende av en motspiller etter en situasjon der hvor det like gjerne kunne ha vært deres egen lagkamerat.

Forøvrig utrolig få reaksjoner på det faktum at Oscar rullet rundt som en ball. Den reaksjonen var definitivt en faktor for at Zlatan ble sendt av.

Er nok ikke Januzaj eller Di Maria som kommer til å vinne en Oscar, men Oscar selv.

Og det ironi-kortet blir bare billigere og billigere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Viser et kollektiv ja, men ikke på en særlig positiv måte. Har dog ingenting med om de er I Spania eller Chelsea. Det heller ikke noe nytt som har kommet i det siste som noen vil ha det til. Skjer veldig ofte, selv om vi dro det så langt som det gikk i går.

ArsenalStoke2_2469827b.jpg

lfc-surrounding-ref.jpg

article-2055133-0024C4A000000258-525_472

Burde dog være mulig med noen regler som gjør at bare kaptein og involverte spillere får prate med dommer. Direkte gult kort ellers.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Viser et kollektiv ja, men ikke på en særlig positiv måte. Har dog ingenting med om de er I Spania eller Chelsea. Det heller ikke noe nytt som har kommet i det siste som noen vil ha det til. Skjer veldig ofte, selv om vi dro det så langt som det gikk i går.

ArsenalStoke2_2469827b.jpg

lfc-surrounding-ref.jpg

article-2055133-0024C4A000000258-525_472

Burde dog være mulig med noen regler som gjør at bare kaptein og involverte spillere får prate med dommer. Direkte gult kort ellers.

Skjer "veldig ofte" også drar du fram et bilde fra 98/99?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mange er det som er akseptabelt at stormer opp i fjeset på dommer for å påvirke han da? 5? 6? 7?

Har selv nevnt at vi dro det så langt som mulig i går, men problemet med mangel for respekt til dommer er ikke noe nytt, eller bare noe man finner i Spania. Med dagens dommerstandard så blir det ikke noe bedre heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...