Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 14/15

Tunky

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Til og med lydkvaliteten av kommentatorene er ræv, i Chelsea kampen var det en konstant dunking i den ene mikrofonen.
Synd at man må betale så mye for så så lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvilken tjeneste bruker du nå?

Ditto.

Vett om flere, men de krever som regel VPN, noe som fungerer dårlig når jeg vil streame fra Xbox'en til TVen.

En ting skal Viasat ha kudos for, og det er at de veldig på med Viaplay app til konsoller, mobile enheter og Smart-TVer.

Lenke til kommentar

Har brukt NTV den siste måneden. Er over middels fornøyd, men har opplevd at de ikke sender kamper jeg ønsker å se og har hatt problemer i 2 av 30 kamper. For 120kr finner jeg det greit, men jeg er åpen for å bytte hvis noe bedre er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Synd at Bender ikke blir klar til kampen. Trenger ham til å presse midtbanen til Juve. Aubameyang mot Evra kan bli interessant. Noe overraskende at Miki starter, da dette nok er en av hans siste sjanser til å imponere. Behøver ham også til defensive bidrag. Kagawa ble nok droppet til fordel for en 4-4-2, og litt mer defensiv stabilitet, da spesielt når Bender er ute, men likevel synd, da han har vært veldig god i det siste. Immobile møter tidligere kjenninger og deleiere. Vil nok gjøre alt han kan for å imponere i Italia.

Ellers gjelder det bare å presse høyt mot italienere som absolutt ikke er vant til slikt, og stenge av Pirlo og Pogba.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Tipper 2-0 til Juventus. De virker å være i skikkelig form om dagen.

Normalt ville jeg tippet på målfest fra Dortmunds side men jeg er i tvil. På papiret ser stallen deres temmelig bra ut men spent å se om de er kommet seg i bedre form enn hva tabellen i bundesliga viser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...