Jakobk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 PSG - Chelsea Manchester City - Barcelona Bayer Leverkusen - Atletico Madrid Juventus - Borussia Dortmund Schalke 04 - Real Madrid Shakhtar Donetsk - Bayern München Arsenal - Monaco Basel - Porto Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 PSG - Chelsea Manchester City - Barcelona Bayer Leverkusen - Atletico Madrid Juventus - Borussia Dortmund Schalke 04 - Real Madrid Shakhtar Donetsk - Bayern München Arsenal - Monaco Basel - Porto Bold er mine antagelser om hvem som tar seg videre. Den vanskeligste kampen for min del å gjette var Juventus - Dortmund, men jeg tror Juventus tar den. Så får vi se. Hadde jeg satt penger på alle kampene, hadde jeg nok utelatt akkurat den kampen, tror jeg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg henger meg på PSG - Chelsea Manchester City - Barcelona Bayer Leverkusen - Atletico Madrid Juventus - Borussia Dortmund Schalke 04 - Real Madrid Shakhtar Donetsk - Bayern München Arsenal - Monaco Basel - Porto 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Paris-Chelsea, fin kamp. Paris mot London mener du vel. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Haha, var akkurat på vei til å gjøre det samme. PSG - Chelsea Manchester City - Barcelona (yess...) Bayer Leverkusen - Atletico Madrid Juventus - Borussia Dortmund Schalke 04 - Real Madrid Shakhtar Donetsk - Bayern München Arsenal - Monaco Basel - Porto Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Arsenal-fansens kollektive lettelsessukk må ha vært nær ved å utløse en orkan. Endret 15. desember 2014 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 PSG - Chelsea Manchester City - Barcelona Bayer Leverkusen - Atlético Madrid Juventus - Borussia Dortmund Schalke 04 - Real Madrid Shakhtar Donetsk - Bayern München Arsenal - Monaco Basel - Porto Endelig en bra trekning for Arsenal. Nesten bra vi rotet oss bort mot Anderlecht. Sykt hvordan Monaco vant gruppen sin med 4 mål... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Gleder meg til:City - BarcaJuve - DortmundPSG - Chelsea Henger meg forøvrig på tippingen: PSG - Chelsea Manchester City - Barcelona Bayer Leverkusen - Atlético Madrid Juventus - Borussia Dortmund Schalke 04 - Real Madrid Shakhtar Donetsk - Bayern München Arsenal - Monaco Basel - Porto Endret 15. desember 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 OOOOG det er CL igjen i morgen. P$G tar imot Ch€l$€a. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Hva slags formasjon spiller de med de spillerne der, da? 3-3-4? Offensivt lag i alle fall. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Stod 3-3-4 før kampen, men det har sett ut som en 4-2-3-1 der de fire fremste vandrer fritt rundt. Endret 17. februar 2015 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 3-4-4 er vel en umulighet. Har kikka innom litt av og til og da har det sett ut som 2-0-8 og total dominans av Bayern. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Har virket som Bayern har spilt med en mann mer da Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Andre gule til Xabi Alonso. Har spilt på grensen lenge nå. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 0-0, Shaktar mest fornøyd, men jeg tror Bayern vinner greit i München. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jadda. Basel - Porto som hovedkamp i morgen. Jizz Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Det er jo ingen overraskelse. De viser jo alltid den (på papiret) dårligste kampen med lagene som ingen nordmenn har noe forhold til på Viasat4.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Sant, men kjipt. De tvinger folk til å betale for BuffrePlay Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Sant, men kjipt. De tvinger folk til å betale for BuffrePlay Hadde betalt med glede for den møkkatjenesten hvis de fjerner Guro Fostervold fra studio og kutter ned reklamen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå