Emils. Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Og Emils mener at Costa er bedre. Lol! Ja, jeg gjorde det, men jeg har endret mening i det siste. Aguero er topp tre i verden bak Messi og Robben. Topp tre hva da? Messi og Robben er ikke spisser, og for eks. Ronaldo er bedre enn Aguero. Topp tre i verden ja. Psfs, kommer aldri til å bry meg om hva Ballon D'or kårer. Fotball er mer enn bare mål. Neida, er kamp om topp 4 i alle fall. Endret 25. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Og Emils mener at Costa er bedre. Lol! Ja, jeg gjorde det, men jeg har endret mening i det siste. Aguero er topp tre i verden bak Messi og Robben. Tror du har glemt en viss portugiser på listen din. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Emils utelater Ronaldo enkelt å greit for å provosere. Ikke noe å henge seg opp i. Aguero var råeffektiv i dag. Helt sykt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Har sluttet helt å henge meg opp i hva han sier i kamptrådene. Arsenal - Utd ble en ny dimensjon i ren trolling fra han. Det samme nå, men ikke i nærheten av samme nivå som sist kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det er ikke trolling å mene at tre andre er i bedre form, men nok om det. Hyller heller bare Messi i kveld. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 20 kasser på 12 kamper. LOL. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Liten frekkas mot Arsenal? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Og Milan. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hehehe, nice Vi har 19 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det er ikke trolling å mene at tre andre er i bedre form, men nok om det. Hyller heller bare Messi i kveld. Pøh, Ronaldo er bedre og er i bedre form enn alle sammen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 I bedre form? Er du seriøs Emils? Han har vært på et mye høyere nivå enn Messi i år så langt som om ikke det han selv gjort har vært nok. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Pleier å bli slik at "alle" blir klissete i trusa etter at Messi har storspilt i to kamper på rad. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Og Emils mener at Costa er bedre. Lol! Ja, jeg gjorde det, men jeg har endret mening i det siste. Aguero er topp tre i verden bak Messi og Robben. Topp tre hva da? Messi og Robben er ikke spisser, og for eks. Ronaldo er bedre enn Aguero. Satt og håpet at ingen beit på dette pisset. Men et jo alltid noen..... Spesielt etter at han måtte ha to forsøk på å få reaksjon skulle man tro det var åpenlyst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Hva er det du prater på? Du kan vel heller komme med argumentasjon om du mener noe annet enn det tullet om å bestandig måtte henge ut noen. Det er vel ingen fasit på hvem som er i best form for øyeblikket. Det er da like bestandig alltid diskusjon om hvem som er hetest i verden pdd. Ronaldo får bevise i kveld at jeg tar feil. Men denne diskusjonen handler ikke om Messi v Ronaldo. Jeg skulle bare få frem at jeg mener at Aguero er topp tre i verden i den formen han er i nå. Så får det være opp til hver enkelt å bedømme hvem man mener er blant de to andre. Endret 26. november 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Bayern pisser så hardt på City at det ikke er morsomt en gang.Synd de pisset for hardt for tidlig så det ikke var noe piss igjen siste 10.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Alle, unntatt noctua skjønte hvorfor du skriver som du gjør. Skjønner egentlig ikke hva som er så morsomt med det, men å ikke nevne Ronaldo, to ganger, i en sånn setting er så håpløst at det er nødt å være forsøk på ett eller annet. Hvis ikke er jo alternativet at du rett og slett ikke vet bedre. Men det vet bare du...... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hvorfor la seg provosere i det hele tatt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Enig. Men eg syns ofte det kan være greit å vite om folk driver gjøn eller kun er "av den enklere sorten" Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Både Ronaldo og Messi er F... GODE!! Arsenal - Dortmund som vises på Viasat4 right, da satser jeg penger på BVB, Dortmund elsker jo lag som står høyt, så blir nok par mål her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå