Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 14/15

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BM er gode for tidlig igjen i sesongen igjen. På den andre side, noen som har sett Bayern München spille i år i Bundesliga og hvordan har Xabi Alonso vært for dem?

Fra det jeg har lest av Bayern-fans har han visst vært deres beste spiller. Kommet rett inn på laget og kontrollert midtbanen fra første stund. En oppgradering fra Kroos, og spesielt viktig med tanke på at både Bastian og Martinez er skadet.

Lenke til kommentar

Du og fotball henger ikke sammen. Ikveld ble flere rekorder knust og du kaller det kjedelig? Fantastisk spil fra chelski, bayern og donesk. Ta deg en kjeks og gå å legg deg, men husk å logg av internett først (for alltid).

Jævla kjedelig å se enveiskjøring fra ulike lag når de knuser et eller annet drittlag. Overhodet ingen spenning, mener du noe annet har du ikke forstått essensen med fotball. At rekorder slås kunne jeg ikke brydd meg mindre om, for det eneste imponerende resultatet var Roma 1-7 Bayern.

Lenke til kommentar

Idag har mange lag vist at de ikke fortjener å være i CL. Hvordan kan lag som Maribor og BATE Borisov få lov til å være med i klubbfotballens gjeveste turnering? Teit. Kunne for eksempel hentet enda et lag fra PL istedet for de to.

Ja, for dersom det er noe Premier League trenger så er det ennå mer penger enn andre ligaer...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Idag har mange lag vist at de ikke fortjener å være i CL. Hvordan kan lag som Maribor og BATE Borisov få lov til å være med i klubbfotballens gjeveste turnering? Teit. Kunne for eksempel hentet enda et lag fra PL istedet for de to.

Ja, for dersom det er noe Premier League trenger så er det ennå mer penger enn andre ligaer...

Det er vel som å banne i kirka dette, men jeg vil si at PL er en av de kjedeligste ligaene i Europa.

Så få heller med seg lag med supportere sier jeg.

Bra show i Roma i går feks.

Lenke til kommentar

Det er vel som å banne i kirka dette, men jeg vil si at PL er en av de kjedeligste ligaene i Europa.

:hmm::confused::hm::huh:

Jaja, du får ha dine egne meninger da.

Lenke til kommentar

Penger til side, så synes jeg CL skal være for de beste klubbene i Europa, og lag som for eksempel Tottenham og Everton er langt bedre enn Maribor og BATE Borisov.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...