Majjan Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 I Shadow of Mordor blir du bedre kjent med fienden enn du er vant til.SNIKTITT: Middle-earth: Shadow of Mordor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Spillet ser spennende ut, men blir nok ikke å kjøpe det før jeg har lest litt anmeldelser. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Mordor skal på dette tidspunktet egentlig være en gold ødemark, men i spillet er dette ikke tilfelle. http://lotr.wikia.com/wiki/Nurn 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Kjøper det tvert. Dette er den tittelen jeg personlig har sett mest frem til dette året. Driter i hva det får i karakterer fra anmeldere og spillere, er jo subjektivt. Dømmer det selv når jeg har fullført det. Er svak for spill satt i Tolkiens univers. Elsket Return Of The King, Battle For Middle Earth 1/2 og LOTR The Third Age i mine yngre dager. Endret 18. september 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå