Marinius Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei, skal ha meg en ny snøskuter hjelm nå som sesongen starter og lurte på om noen kunne hjulpet meg? Trenger en god hjelm som skal brukes mye! Trenger også å være helhjelm og mulighet til å åpne hele fronten i tillegg til visiret, dette grunnet bruk i Skisenter og med Røde Kors. Innebygde solbriller er ett pluss. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Vil tro det er bedre med en crosshjelm enn en vanlig helhjelm. Det blir fort "trangt" å puste hvis man må kave litt. Åpningshjelmer er gjerne litt tyngre og. Har en HJC med "baugport" og solvisir. Grei hjelm, men litt tung, og det smeller fælt når jegtrykker på knappen for å slå inn solvisiret. Lenke til kommentar
Vod0 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg liker 509 sine hjelmer Har selv en 509 crosshjelm med deres egne briller, og disse passer perfekt til hjelmen. Kanskje se på helhjemen deres? Ps, om du bestiller direkte fra deg så må du beregne +25% i moms + fortollingsgebyr som posten tar. http://www.509films.com/store/xero-modular-helmet.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå