Hotel Papa Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har et problem med en '10 MBP her. Kobler den til TVen i stua for å se på Netflix, funker greit inntil TVen går svart og går på igjen med rosa og lyse grønne farger. Tar skjermkabel ut og inn, funker fint igjen til det samme skjer etter en stund. Noen ganger går skjermen svart og kommer på igjen med riktige farger. Prøvd å bytte mellom Oppløsning: Best for skjerm og Skalert (med riktig oppløsning) - skjer det samme med begge. Prøver med en annen MBP og det funker fint, så antar at det ikke er HDMI > MDP overgangen det er noe galt med? Problemfritt med windowsmaskinen min også. Hjelp? Skjermkort eller HK det er noe galt med? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Står laptopen åpen hele tiden? Eller kjører du den lukket (clamshell mode)? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Den står åpen. Og begge skjermene viser det samme, altså de er ikke delt. Endret 17. september 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Høres skjermkort-ish ut. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Her er et par bilder jeg knipsa for å vise fargene. Det merkelige er at den går tilbake til normale farger etter en stund. Og det er heller ikke noe mønster i når den bytter, noen ganger går det 30min, andre 5min. Endret 17. september 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hadde samme problemet for noen år siden, da var det kabelen det var noe i veien med. Kjøpte en Apple-tv og så meg aldri tilbake. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Har en Apple TV, problemet er bare at det ofte lagger når man ser på Netflix. Burde kanskje kjøre kablet nettverk på den.. Uansett, merkelig at det kun skjer med den ene maskinen? Funker fint med en annen MBP og en W7 maskin. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kan jo være kontakten/inngangen på mbp? Merkelig at det lagger på netflix på din apple-tv. Jeg har dårlig bredbånd (under 5 mbit) og har ingen problemer i det hele tatt. Jeg kjører forsåvidt kablet nettverk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå