CardinalGuzman Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg hadde 3 skjermer installert (Windows 8.1. opertaivsystem), men plutselig forsvant den ene skjermen (en TV som er koblet til med HDMI kabel). Det kommer ingen lyd når jeg kobler ut og inn kabelen. Har sjekket kabelen på en Xbox og den fungerer som den skal. Skjermkortet er GeForce GTX760 og alle driverne er oppdatert. Prøvde utvidet skjermsøk, men skjermsøket finner ikke skjerm #3 Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 brudd på kabel eller ødelagt port? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 brudd på kabel eller ødelagt port? Jeg testa kabelen på Xbox'en og den funka helt fint. Det er rart om porten skulle ha blitt ødelagt, men det er jo selvfølgelig en mulighet. Da må jeg vel bytte hele grafikkortet. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 I og med at det er et 760 har du vel fortsatt garanti på kortet. Sjekk dette først. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Bytt om på portene først :=) Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Har delvis funnet ut av det nå. - Prøvde systemgjenoppretting til et tidligere gjenopprettingspunkt, men det fungerte ikke. - Så koblet jeg fra alle skjermene, satt i en HDMI kabel og koblet den til TV'en (i uttaket hvor jeg har hatt xbox'en.) Det fungerte heller ikke. - Deretter koblet jeg PC'en der hvor TV-dekoderen skal være (mens de andre skjermene var frakoblet), og da fungerte det. - Sjekket deretter med alle 3 skjermene tilkoblet samtidig og det gikk greit. Av en eller annen grunn nekter altså TV'en å være PC skjerm når den er koblet til en av de to HDMI portene... Det har fungert lenge, så jeg skjønner ikke hvorfor dette plutselig har skjedd, men det er i alle fall betryggende at skjermkortet i PC'en funker som det skal! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 så flott at du fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå