ishpen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hei folkens. OurGaming.net har startet opp en ny PVP server i 7 days to die. Serveren er for øyeblikket åpen for alle, og har plass til 32 spillere. Her er det flere norske spillere men chat foregår helst på engelsk. IP: 78.46.57.35Port: 25000OurGaming har egen TeamSpeak server som også kan benyttes. Gå inn på nettsiden for å finne ut mer. Kom å spill med oss da vel Til dere som har prøvd 7 days to die tidligere, så kan jeg love dere at det er gjort mange endringer i spillet, og selvom det er Alpha utgave, er det mye morro å finne på her.Ingame nick er Iraq Lobster, det er bare å spørre om det er noe jeg kan bidra med Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Er det alle mot alle eller har dere egne teams? Lenke til kommentar
ishpen Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Er det alle mot alle eller har dere egne teams? Vi er noen som har bygd en base/fort, og spiller sammen, men kanskje 3-4 på samtidig. og vi er ikke ute etter å drepe folk som ikke ønsker PVP. men beskytter oss eller deltar dersom noe skjer. ser på oss selv som vennlige spillere. for det meste voksne. 26 år og oppover (de jeg spiller med) Men ja, er jo alle mot alle. lag egne lag med venner om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå