pierce007 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hvilke nettbrett kan konkurre med/mot Surface 3? Hva anbefales nettbrett eller Surface3? Bruk: Min Full HD Lang battertid Lett og portabel (møtevirksomhet ol) Mulig for VGA eller HDMI tilkobling Ingen kommer med tastatur, så bør ha noe slikt som er praktisk å bruke som tilbehør Blir nok ikke mye brukt til å se på filmer og slikt Gjerne 4G og AC trådløs tilkobling Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Surface er jo basicly en laptop med touch skjerm, og blir litt i annen klasse enn ett nettbrett. Utvalget av apper til Windows er og ganske begrenset.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Tja, vil tro det er et "par" flere applikasjoner/programmer til full Windows enn det er til ios og android sammenlagt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Tja, vil tro det er et "par" flere applikasjoner/programmer til full Windows enn det er til ios og android sammenlagt? Jo for all del, men ikke programmer som er laget for touch. Har ett nettbrett med Windows 8.1 og ett med Android, og til "touch" bruk er Android brettet ganske overlegent.. Men det er klart at man har mange muligheter med å kunne kjøre Windows programmer, men da må man nesten bruke pennen til surface for å klare å trykke på de små menyene Har ikke penn til mitt nettbrett å det er ofte man irriterer seg grønn over hvor vanskelig det er å treffe ting med fingern i programmer. Så det kommer helt ann på om vedkommende vil erstatte en laptop med en slags hybrid, eller ønsker ett Nettbrett. Endret 16. september 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ah sånn ja. Jeg er så vant med stylus at jeg tenkte ikke over noe annet egentlig :< . Ser ikke poenget med et nettbrett selv, hvis jeg kan ha en greie med windows på i samme formfaktor. For meg, vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå