Gå til innhold

[15/09-14] Forslag til nye føringer og retningslinjer for fotballforumet. Les og kom med innspill!


dysfunctional

Anbefalte innlegg

Makter ikke lese igjennom 4 sider med forslag, så her er mine 5 cents:

 

Det som forsurer klubbtrådene er flaming og den drittkjedelige "pluss-jakten".

Når noen forsøker dra igang en diskusjon, hender det altfor ofte at det blir svart med et innlegg kun for å dra opp sin egel pluss-count. Dette kan også bli sett på som flaming, og man ser di samme gjengangerne som gjør dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var jeg ikke på siste moderatorsamling, men av det jeg kan huske fra de to tidligere jeg har vært på så er pluss-greiene noe som ikke er så enkelt å gjøre noe med, og noe som er her for å bli, så da får man leve med det. Jeg synes selvsagt det er synd at det er de humoristiske stikkene som blir plusset og ikke de lange saklige innleggene som tar tid, men sånn har det nå en gang blitt.

Lenke til kommentar

Har tatt en megaopprydning i kamptråden til Chelsea-Arsenal, slettet mye, samt gitt ut noen advarsler.

Det gikk litt hett for seg. Jeg vil understreke at innlegg som kun inneholder personangrep á la "Du er tåpelig", "Haha, så latterlig du er" osv vil bli slettet og belønnet med advarsler. Det er ikke tonen vi ønsker å ha i kamptråder. Det er lov å sende litt stikk frem og tilbake, men om du kun skal gå til angrep på motdebattant med usaklige kommentarer gjør det at tråden fort sporer av.

 

De som er berørt vet det selv. Regner med at vi fortsatt kan beholde alle medlemmer slik at vi alle kan benytte oss av det gratis tilbudet forumet vårt er. Jeg har full forståelse for at det er litt høy temperatur i slike tråder, derfor er det bittelitt større takhøyde. Innlegg som kun er personangrep vil vi ha slutt på, uansett hvor det skrives.

Endret av Dysfunctional
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det meningen at vi skal diskutere Arsenal og BS sitt ensformede syn på flaks i hver eneste kamptråd? Det skal være lov å si at lag har flaks, men nå har det vært gjengående det samme siden sesongstart med klar ignorering av alt som går i mot Chelsea. Det er direkte synd at forumet blir dratt ned på nivået til kommentarfelt på nettaviser pga enkeltindivider.

Lenke til kommentar

Er det meningen at vi skal diskutere Arsenal og BS sitt ensformede syn på flaks i hver eneste kamptråd? Det skal være lov å si at lag har flaks, men nå har det vært gjengående det samme siden sesongstart med klar ignorering av alt som går i mot Chelsea. Det er direkte synd at forumet blir dratt ned på nivået til kommentarfelt på nettaviser pga enkeltindivider.

+1
Lenke til kommentar

Er det meningen at vi skal diskutere Arsenal og BS sitt ensformede syn på flaks i hver eneste kamptråd? Det skal være lov å si at lag har flaks, men nå har det vært gjengående det samme siden sesongstart med klar ignorering av alt som går i mot Chelsea. Det er direkte synd at forumet blir dratt ned på nivået til kommentarfelt på nettaviser pga enkeltindivider.

 

Hvor ellers skal man diskutere slikt? Diskuterer man det i Chelsea tråden blir det for mye om Arsenal og vice versa. Lagde en egen tråd for å sammenligne Arsenal og Chelsea, men det blir slitsomt å lage slikt for alle lag.

 

 

+1

 

Hvorfor sier du +1 uten å gi han en upvote?

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

 

Er det meningen at vi skal diskutere Arsenal og BS sitt ensformede syn på flaks i hver eneste kamptråd? Det skal være lov å si at lag har flaks, men nå har det vært gjengående det samme siden sesongstart med klar ignorering av alt som går i mot Chelsea. Det er direkte synd at forumet blir dratt ned på nivået til kommentarfelt på nettaviser pga enkeltindivider.

 

Hvor ellers skal man diskutere slikt? Diskuterer man det i Chelsea tråden blir det for mye om Arsenal og vice versa. Lagde en egen tråd for å sammenligne Arsenal og Chelsea, men det blir slitsomt å lage slikt for alle lag.

 

 

+1

 

Hvorfor sier du +1 uten å gi han en upvote?

 

Du diskuterer ikke. Du kommer med det samme oppgulpet hele tiden uten å ta til deg en dritt av det som blir sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du diskuterer ikke. Du kommer med det samme oppgulpet hele tiden uten å ta til deg en dritt av det som blir sagt.

 

 

Jo, jeg diskuterer. Dere mener det jeg skriver er oppgulp, og jeg mener det dere skriver er oppgulp. Derfor tar jeg ikke til meg det som blir sagt. Det kalles for meninger, og jeg vet godt hva jeg ser og oppfatter. Når man diskuterer meninger så er det ofte ikke noe fasitsvar i bildet.

Lenke til kommentar

Jo, jeg diskuterer. Dere mener det jeg skriver er oppgulp, og jeg mener det dere skriver er oppgulp. Derfor tar jeg ikke til meg det som blir sagt. Det kalles for meninger, og jeg vet godt hva jeg ser og oppfatter. Når man diskuterer meninger så er det ofte ikke noe fasitsvar i bildet.

Dine meninger gjelder Chelsea. Ta det i den tråden, ikke kamptråder.

Min mening!

Lenke til kommentar

Jeg respekterer at DC/BS har en mening om noe. De aller fleste hater jo erkerivalene til favorttklubben sin, men du, BS, har jo en klar agenda mot Chelsea og alle spillere som har forlatt Arsenal for å søke suksess hos rivalene.

 

Det er ikke uforståelig at du hater Chelsea og f.eks. RvP, Nasri og Ashley Cole, men du trenger virkelig ikke å skrive noe negativt om dem nesten hver eneste gang sjansen byr seg.

 

Jeg kan være bittelitt enig i at Chelsea har vært noe mer "heldige" (eller har fysionene og resten av støtteapparatet rett og slett gjort en bedre jobb enn andre lag?) med tanke på skader enn andre lag, men nærmest hver eneste gang det diskuteres Chelsea så er du rimelig kjapp til å runde av diskusjonen og konkludere med at alt handler om flaks.

 

Har det seg slik at fysionene og trenerne til Chelsea holder troppen frisk så gjør de seg jammen meg fortjent til lønnen sin.

 

En sliteskade oppstår ikke plutselig. Så om en spiller skader seg på landslagsoppdrag så er det ikke nødvendigvis (bare) landslaget sitt skyld.

Lenke til kommentar

 

Meninger om at Chelsea ikke har flaks når de alltid møter topplag uten sine beste spillere er oppgulp. Se der, da var vi tilbake til start.

Men vi sitter ikke å proklamerer at vi har uflaks på hver eneste faktor som går i mot oss, mens vi skyver alt annet under teppe.

 

 

Så irrelevant. Men det gjør ikke jeg heller. Jeg sier Arsenal har uflaks med skadene, og Chelsea har flaks med stort sett alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...