Gå til innhold

[15/09-14] Forslag til nye føringer og retningslinjer for fotballforumet. Les og kom med innspill!


dysfunctional

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Circle of Life. Blitt mye viktigere å komme med korte billige stikk enn å diskutere merker jeg.
Var jo slike stikk in the good ol¨days også, men da i form av et lengre saklig innlegg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, kritisering er en ting, men i så og si hver kamptråd hvor Chelsea spiller kommer det en eller annen og skal fyre opp "parkere bussen" uten mål og mening. Selv om Chelsea står offensivt og triller ball. Det er bare den samme regla om og om igjen, og det er forferdelig tullete å følge med på Chelsea tråden når det er tusenvis av sånne kommentatorer.

Lenke til kommentar

Vi satset på kontringer ja, men selvfølgelig kan du få lov å kritisere, det er ikke det jeg sier. Jeg poengterer bare at det er vell mye forsøk på å provosere ved å bare skrive "Parkere bussen". Jeg sier ikke du har gjort det btw. Det har bare blitt en vane at man er innom kun for å skrive det. Andre kommentarer blir bare veldig vannet ut

Lenke til kommentar

Det er patetisk og uorginalt, men dette er et fritt forum så folk får lov til å skrive hva de vil. Får heller bare ignorere det, evt. prøve å argumentere tilbake.

 

Det er jeg enig i. Men blir litt kjedelig å diskutere den "park the bus"-greia for 2 år på rad. Det er det samme kamp etter kamp. Kanskje på tide og heller finne på noe annet å skrive, eller bare ikke skrive noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes brukerne kan få ''trolle'' i kamptrådene. Der er ''erting'' lov innen rimelighetens grense selvfølgelig. Få gallen og skadefryden unna i de kamptrådene å ''spar'' sakligheten og godtonen i hovedtrådene.

Lenke til kommentar

Skjønte fint lite av hele den situasjonen der, men regner med at det var i kampens hete at det gikk litt i surr.

 

Helt enig DC. Jeg lurer egentlig på om betegnelsen "løk" (dom, treg, lite oppmerksom?) går under personangrep eller ikke? Kan jeg uten problem slenge rundt meg med det begrepet, eller lignende, om andre? Så fremst til at personen har sagt noe dumt, ikke fulgt med etc.

 

Spør fordi dette er jo blitt månedens tema :)

Lenke til kommentar

Har aldri skrevet at det ikke er lov til å komme med buss-påstander i kamptråder. Bare at det er patetisk og lite orginalt. Kan ikke sammenlignes med persondiskusjon (som du vil fremstille det som)

 

Å dra frem løk-innlegget er å "grasping straws" om det er det eneste dere har å ta meg på. Tar imot kritikk om dette ses på som persondiskusjon, men da må vi slå ned på langt mer kraftigere innlegg.

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Har aldri skrevet at det ikke er lov til å komme med buss-påstander i kamptråder. Bare at det er patetisk og lite orginalt. Kan ikke sammenlignes med persondiskusjon (som du vil fremstille det som)

 

Å dra frem løk-innlegget er å "grasping straws" om det er det eneste dere har å ta meg på. Tar imot kritikk om dette ses på som persondiskusjon, men da må vi slå ned på langt mer kraftigere innlegg.

Hei hå! Skjønner ikke hvordan du kan kalle det lite originalt når det er det nye ordet alle bruker for ekstrem defensiv tilnærming til en kamp. Jeg bryr jeg nada om det er Chelsea eller City, United eller QPR. Det er bare en ordbruk som de fleste (sett bort fra troll) bruker som en definisjon på defensiv fotball. Nå er ikke FIFA noen ordbok i fotball, men når de også har begynt å bruke det - må det jo være at det er begynt å bli definisjonen? Jeg syns den er passende. Jeg er heller ikke en av de som kommer til tråden og sier "Chelsea - buss - blææh - lite sjææl", men jeg syns ordet er ganske passende for den type taktikk :)

 

Jeg prøver ikke å ta deg, og det prøvde jeg egentlig å si med: "jeg spør siden det er månedens tema". Vanligvis er jeg aldri personlig, for jeg kjenner jo ingen av dere, men jeg er interessert i å vite hva dere (som bestemmer) mener er tillatt eller ikke. Når en moderator skriver noe sånt så regner jeg med at det er lovlig, og at vi har lov å bruke "kallenavn" (i samme grad) som det du gjorde. Det var det jeg ønsket svar på, det var ikke ment for å "ta" deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...