morobakskjermen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg håper noen av dere kan dele deres erfaringer med valg av gode kontorstoler. Jeg ser at netonnet selger gamingstoler kalt DXRacer http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/gamingstoler er de gode? Jeg har selv en billig kontorstol fra ikea som kun har justering i høyden og en svært rett rygg. Jeg har økonomi til å kjøpe en god stol, jeg vil gjerne ta vare på ryggen. Jeg trente mer før og merka det sjelden i ryggen at jeg gamet i mange timer, men nå begynner jeg å merke det i korsryggen og spesielt mitt på ryggen. Kunne noen delt link av sin stol og nettopp deres erfaring med den? Jeg kjøper gjerne en stol til 2-3000,- hvis det betyr at jeg får en god ergonomisk stol som gir støtte til ryggen uten at jeg må sitte 90% i ryggen. Takker for innspill. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Den der så ut som noe forferdelig fjas, neppe stort bedre enn denne. Jeg fant nettopp selv en god stol brukt på finn.no, betalte 500,- Fant ut at den modellen kostet 8000,- hos forhandler. Så skal du ha noe bra rimelig, søk på håg, kinnarps, savo ol. på finn. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Håg Capisco er en god stol for dårlige rygger. Ellers støttes forrige svar. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hvordan er disse akracing stolene? Jalla navn på en stol. Den blå jysk stolen er ikke så ille faktisk, fins jo bedre, men jeg bruker en slik en nå og jeg skal love dere at det fins ekstremt mye verre stoler der ute. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=35969540 Var endel gode stoler her. Ikke et like godt kupp som Joey1313 sin stol, men om de koster 8000 så er det jo penger å spare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå