MotoG Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Fuglekonge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Vakker liten fugl i dette fine bildet hvor versjon 2 blir min favoritt da man ser nebbets form og lengde. Dette er vel en fugl hvor han og hun ser ut likedan ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Flott lita fugl som er fuglekonge Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Her har jeg faktisk sansen for begge versjoner. Men jeg nevner at på V1 ville jeg unngått linje direkte ut i øvre høyre hjørne. Enkleste der er kanskje å kutte 5 mm av høyresiden og få greina rent ut på høyre kortside for da får du den i diagonal fra kortside til langside hvilket gir beste spenning i bildet. Vil du ikke kutte så er muligheten å ta med mer oppe. Den vesle som stikker ut fra hovedgreina ville jeg ha klonet vekk og fått pinnen som en ren diagonal. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg