Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Krav til min fremtidige kjæreste/ektemann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Hvorfor ikke tjene egne penger? Synes det er trist at han må tjene helst 5 millioner i året. For all del, hafde vært ok med en rik mann, men det bør absolutt ikke være noe krav. Du klarer ikke være alene i 2 uker? Nei vel, da bør du kanskje ta ansvar over ditt eget liv, og stå på egne bein. Du er ikke et barn(vet aldri) som er avhengig av pengene til en mann, eller at han skal være hjemme hele tiden for å passe på deg.

Lykke til på jakten etter "kjærligheten" med disse kravene. Håper du har noe å stille med selv i det minste

Lenke til kommentar

Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg...

Sånn er det bare.

Ja ikke sant, master i dans og slikt...

Selv en mastergrad i noe så tullete som dans vil kreve at man er disiplinert, jobber hardt og er reflektert.

Det kan nok være sant, men i dette tilfellet var påstanden at alle med master har litt mer mellom øra enn de uten. Noe jeg ikke er enig i. Klart, tilfellet gjelder for noen, men langt i fra alle.

Haha da må jeg bare komme med ett inspill, jeg går på skole med ingenørlinjer i hue og ræva, og vil annslå at 80% av guttene der mer eller mindre er lettere tilbakestående sosialt sett. Asså hvis ts liker den litt nerdete typen, så for all del. Men trokke det er "drømmetypen" til rosabloggeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...