1245112654122755325882462 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Skjønner at dere har lite å gjøre og godter dere over tråden, altså. Ikke lett tilværelse når man ikke kan innfri disse kravene. Er sikkert noen jenter der ute som gledelig tar seg til takke med det dere har å tilby, da. Ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Du skal ikke ta det forgitt at noen her i grunn har interesse av deg. Siden ingen av oss faktisk vet hvordan du ser ut. Når du i tillegg virker motbydelig er du bare mer frastøtende. Når det kommer til meg? Gang minstekravet til inntekt med 12 og du er omtrent såpass langt jeg er kommet i år. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Skjønner at dere har lite å gjøre og godter dere over tråden, altså. Ikke lett tilværelse når man ikke kan innfri disse kravene. Er sikkert noen jenter der ute som gledelig tar seg til takke med det dere har å tilby, da. Ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Det håper jeg også. Jeg er ikke kravstor, men er kjempefornøyd hvis jeg får en kjæreste som kan og vil lage mat. Men hvis hun skal 1 mill for det, må maten være voldsomt god. Men hvilke krav kan du innfri? Attraktive menn med både god utdannelse og god jobb har mange attraktive beilere å velge i. Så i tilfelle en mann som passer dine preferanser oppdager denne tråden, vil du fortelle hvordan du skiller deg ut? Hva har du som ikke alle andre nødvendigvis har? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Skjønner at dere har lite å gjøre og godter dere over tråden, altså. Ikke lett tilværelse når man ikke kan innfri disse kravene. Er sikkert noen jenter der ute som gledelig tar seg til takke med det dere har å tilby, da. Ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Det håper jeg også. Jeg er ikke kravstor, men er kjempefornøyd hvis jeg får en kjæreste som kan og vil lage mat. Men hvis hun skal 1 mill for det, må maten være voldsomt god. Men hvilke krav kan du innfri? Attraktive menn med både god utdannelse og god jobb har mange attraktive beilere å velge i. Så i tilfelle en mann som passer dine preferanser oppdager denne tråden, vil du fortelle hvordan du skiller deg ut? Hva har du som ikke alle andre nødvendigvis har? Hun har lange gasellebein. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvorfor offshore? Jeg vil ikke ha en mann som er 3-4 uker borte annenhver mnd. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Siden du vil ha en som har muligheten til å reise hvor som helst/ når som helst. Off-shore arbeidere har nok ofte de beste mulighetene til dette. Ofte så kan de bytte tur slik at de har høy fleksibilitet til reising. Dette kommer jo veldig an på rammebetingelsene til firmaet. Dette er selvfølgelig ikke perfekt, men jeg tror offshorearbeiderene har høyest fleksibilitet blant de høytlønte. Gjennomsnittslønnen der er ca 750 000kroner. En master tjener nok mye mer. Det er blitt forsket frem til at opplevelsen av lykke ikke øker over denne inntekten. Jeg er helt sikker på at man denne summen er mye lavere dersom man fokuserer på de tingene som gir lykke og lærer seg å håndre penger. En vanlig turnus er 2uker på jobb og 4 uker av. Snakket med ei som var oppvokst med en far som jobbet offshore. Og spurte henne om hvordan det var å ha en som far som var så mye bort. Hun svarte at selv om han var borte en del så var enda mer tilstede når han først var hjemme. Jeg er ganske sikker på at du takler et et forhold med en mann som er borte 2 uker i slengen, siden du er villig til å være singel resten livet istedet for å senke kravene. Hele livet er jo en god del lenger enn 2 uker :-) Hvis du vet om et mer fleksibelt yrke med høy lønn så bare tips meg ;-) Hva ønsker du med tråden? Tenkte du først kanskje ville ha noen råd, men du har jo ikke spurt om noe?? Off topic men sist jeg sjekket er det forandret slik at det er 50/50 på sjøen. Båt/rigg osv er som regel 4 uker av, 4 uker på. Kompis som er på båt er 10 uker på 10 uker av, selvfølgelig betalt av også. :-) Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Off topic men sist jeg sjekket er det forandret slik at det er 50/50 på sjøen. Båt/rigg osv er som regel 4 uker av, 4 uker på. Kompis som er på båt er 10 uker på 10 uker av, selvfølgelig betalt av også. :-) Såvidt jeg vet er det fortsatt 2/4 på norsk sokkel for oljerigger. 4/4 ordning for reisende i nordsjøen (generelt i vertfall) og 5/5, 6/6 for langreisende. Der jeg voks opp (Sunnmøre, Ålesund) med tilknytninger til bla Fosnavåg er det en ganske kjent sak at det er offshore-industrien de fleste jobber i. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Off topic men sist jeg sjekket er det forandret slik at det er 50/50 på sjøen. Båt/rigg osv er som regel 4 uker av, 4 uker på. Kompis som er på båt er 10 uker på 10 uker av, selvfølgelig betalt av også. :-) Såvidt jeg vet er det fortsatt 2/4 på norsk sokkel for oljerigger. 4/4 ordning for reisende i nordsjøen (generelt i vertfall) og 5/5, 6/6 for langreisende. Der jeg voks opp (Sunnmøre, Ålesund) med tilknytninger til bla Fosnavåg er det en ganske kjent sak at det er offshore-industrien de fleste jobber i. Okei, det kan sikkert hende, var noen jeg hadde hørt det fra. Har selv en far som jobbet på oljerigg i sine yngre år, da var det som sagt 2/4. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, de fleste jeg voks opp med har fortsatt de ordningene der i vertfall :-) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg... Sånn er det bare. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg... Sånn er det bare. I mine øyner er bare utdanning en kompensasjon for at du ikke klarer å utrette noe selv. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tenker bare en ting når jeg leser her. "Man skal aldri kjøpe en aksje på topp" 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Skjønner at dere har lite å gjøre og godter dere over tråden, altså. Ikke lett tilværelse når man ikke kan innfri disse kravene. Er sikkert noen jenter der ute som gledelig tar seg til takke med det dere har å tilby, da. Ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Du skal ikke ta det forgitt at noen her i grunn har interesse av deg. Siden ingen av oss faktisk vet hvordan du ser ut. Når du i tillegg virker motbydelig er du bare mer frastøtende. Når det kommer til meg? Gang minstekravet til inntekt med 12 og du er omtrent såpass langt jeg er kommet i år. Jeg lurer på hvor mye du EGENTLIG tjener. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg... Sånn er det bare. Ofte er det litt mer i topplokket på disse Har tidligere datet en fyr som ikke var noe særlig orientert om hva som hendte rundt om i verden. Det eneste han snakket om var øl, damer, fotball. Nei, takk. Det gir meg ingenting… eller hvor 80% kommunikasjonen er tompjatt. Dessuten ønsker jeg en ressursterk far til mine barn. ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, nei, det er jo vikig med krav, for all del. Hvis en nesten tar hva som helst så ender en ikke opp lykkelig akkurat. Bare spør eksen min. Høh. Neida, men ts, hvilke kvaliteter er det du har som du kan briefe med da som kan gjøre deg interessant? Og om ikke øl, fotball og damer, hva er det du heller ønsker å prate om da? Eller er det kanskje et litt dumt spørsmål? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 eller hvor 80% kommunikasjonen er tompjatt. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Om 80% av komunikasjonen er "tjompjatt" har du antageligvis ikke bidratt noe særlig selv. Ingenting er mer kjedelig enn en date som fremstiller seg selv som glad i dype og spennende samtaler, men viser seg å bare greie å stille typiske oppfølgingspørsmål. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 eller hvor 80% kommunikasjonen er tompjatt. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Om 80% av komunikasjonen er "tjompjatt" har du antageligvis ikke bidratt noe særlig selv. Ingenting er mer kjedelig enn en date som fremstiller seg selv som glad i dype og spennende samtaler, men viser seg å bare greie å stille typiske oppfølgingspørsmål. Eller så enkelt som at kjemien ikke var tilstedet Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Krav? Åh, herrelighet. Hørtes nesten slitsomt ut. Så lenge han ikke er voldelig, har en fullstendig uvettig økonomisk sans, er kriminiell eller rusmisbruker så har jeg ikke så mange krav. Jo, han må være glad i meg, og jeg må være glad i ham. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg... Sånn er det bare. Ja ikke sant, master i dans og slikt... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Eller så enkelt som at kjemien ikke var tilstedet Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Om ikke kjemien var tilstedet kan du ikke påstå at han ikke engasjerte seg i en litt mer spennende samtale når du heller ikke gjorde dette. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg... Sånn er det bare. Ja ikke sant, master i dans og slikt... Selv en mastergrad i noe så tullete som dans vil kreve at man er disiplinert, jobber hardt og er reflektert. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg... Sånn er det bare. Ja ikke sant, master i dans og slikt... Selv en mastergrad i noe så tullete som dans vil kreve at man er disiplinert, jobber hardt og er reflektert. Det kan nok være sant, men i dette tilfellet var påstanden at alle med master har litt mer mellom øra enn de uten. Noe jeg ikke er enig i. Klart, tilfellet gjelder for noen, men langt i fra alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå