toth Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvorfor det? Vi kan antageligvis tro at TS er av et slikt tilfelle som frekventerer privat kirurger å korrigere sitt utseende så ofte at hun ikke har mulighet til å ha egen jobb, og derfor må partneren tjene så mye penger slik at hun, i tillegg til å kunne betale disse operasjonene, fortsatt ha råd til merkeklær, ferieturer og dyr vin. Som kommentert av Zarac lurte jeg ikke på hvorfor hun håper på å treffe en rik mann - jeg lurte på hvorfor hun håpte på å finne kjærlighet, da det åpenbart ikke er kjærlighet hun er ute etter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Han må ha de kvalitetene jeg ser etter hos en partner også, ikke bare penger slik dere påstår. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Han må ha de kvalitetene jeg ser etter hos en partner også, ikke bare penger slik dere påstår. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Nå har det seg sånn at jeg treffer på det meste av det du er ute etter - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - har egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner Men jeg har bare bachelor og tjener 960.000 i året. Ligger jeg dårlig an da eller? Anonymous poster hash: 4323d...896 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Okey, det er vel bra Han må ha de kvalitetene jeg ser etter hos en partner også, ikke bare penger slik dere påstår.Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Nå har det seg sånn at jeg treffer på det meste av det du er ute etter - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent- har egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner Men jeg har bare bachelor og tjener 960.000 i året. Ligger jeg dårlig an da eller? Anonymous poster hash: 4323d...896 Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Okey, det er vel bra Han må ha de kvalitetene jeg ser etter hos en partner også, ikke bare penger slik dere påstår.Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Nå har det seg sånn at jeg treffer på det meste av det du er ute etter - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent- har egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner Men jeg har bare bachelor og tjener 960.000 i året. Ligger jeg dårlig an da eller? Anonymous poster hash: 4323d...896 Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Så jeg trenger ikke å ta master eller be om lønnsforhøyelse? Anonymous poster hash: 4323d...896 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Hm, det hadde jo vært meget bra hvis du hadde hatt en mastergrad, men så lenge du trives så... Hvis du føler det er rimelig og rett på sin plass med økt lønn, så ber du selvsagt om det. Okey, det er vel bra Han må ha de kvalitetene jeg ser etter hos en partner også, ikke bare penger slik dere påstår.Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Nå har det seg sånn at jeg treffer på det meste av det du er ute etter - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent- har egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner Men jeg har bare bachelor og tjener 960.000 i året. Ligger jeg dårlig an da eller? Anonymous poster hash: 4323d...896 Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Så jeg trenger ikke å ta master eller be om lønnsforhøyelse? Anonymous poster hash: 4323d...896 Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvorfor er det viktig med mastergrad? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kanskje hun har sett bilder av ett "Master bedroom", og naturligvis ønsker seg ett sånt - skulle bare mangle .. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c så du vil takke nei til de aller fleste Hollywood kjendisene? jenta mi, du er på bæææærtur. BÆR-TUR Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Forhåpentligvis tar det ikke mange årene før realiteten treffer henne. Midt i planeten skulle man tro Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Tror jeg skal bli golddigger jeg også. Noen som melder seg frivillig til å være sugardaddy? 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du får oppgi kontonr. og si hvor mye penger du trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Why feed the troll? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Skjønner at dere har lite å gjøre og godter dere over tråden, altså. Ikke lett tilværelse når man ikke kan innfri disse kravene. Er sikkert noen jenter der ute som gledelig tar seg til takke med det dere har å tilby, da. Ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du får oppgi kontonr. og si hvor mye penger du trenger. Skal skaffe meg en sånn amazon gift-konto og lage meg en wishlist. Har hørt at det skal funke. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Prøv Kickstarter. Si at du skal finne opp den perfekte mann, det finnes sikkert en haug med kjerringer som hiver seg på og gir deg alt de eier og har for å sponse dette prosjektet. Jeg tror det endelige resultatet består for det meste av silisium, metall og silikon. Lenke til kommentar
T4wd Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Hvorfor offshore? Jeg vil ikke ha en mann som er 3-4 uker borte annenhver mnd. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Siden du vil ha en som har muligheten til å reise hvor som helst/ når som helst. Off-shore arbeidere har nok ofte de beste mulighetene til dette. Ofte så kan de bytte tur slik at de har høy fleksibilitet til reising. Dette kommer jo veldig an på rammebetingelsene til firmaet. Dette er selvfølgelig ikke perfekt, men jeg tror offshorearbeiderene har høyest fleksibilitet blant de høytlønte. Gjennomsnittslønnen der er ca 750 000kroner. En master tjener nok mye mer. Det er blitt forsket frem til at opplevelsen av lykke ikke øker over denne inntekten. Jeg er helt sikker på at man denne summen er mye lavere dersom man fokuserer på de tingene som gir lykke og lærer seg å håndre penger. En vanlig turnus er 2uker på jobb og 4 uker av. Snakket med ei som var oppvokst med en far som jobbet offshore. Og spurte henne om hvordan det var å ha en som far som var så mye bort. Hun svarte at selv om han var borte en del så var enda mer tilstede når han først var hjemme. Jeg er ganske sikker på at du takler et et forhold med en mann som er borte 2 uker i slengen, siden du er villig til å være singel resten livet istedet for å senke kravene. Hele livet er jo en god del lenger enn 2 uker :-) Hvis du vet om et mer fleksibelt yrke med høy lønn så bare tips meg ;-) Hva ønsker du med tråden? Tenkte du først kanskje ville ha noen råd, men du har jo ikke spurt om noe?? Endret 22. september 2014 av T4wd Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvorfor er det viktig med mastergrad? Hun er en fan av Doctor Who, med et spesielt crush på the Master. Og det skjønner jeg godt! 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 At man ønsker at partneren har høyere utdannelse har jeg full forståelse for, selv om jeg ikke har en mastergrad selv, eller ville forlangt at en partner har det. Det kan jo være hun ønsker en partner som har litt mer mellom øra og litt mer pågangsmot enn den gjennomsnitlige mannen i gata. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 At man ønsker at partneren har høyere utdannelse har jeg full forståelse for, selv om jeg ikke har en mastergrad selv, eller ville forlangt at en partner har det. Det kan jo være hun ønsker en partner som har litt mer mellom øra og litt mer pågangsmot enn den gjennomsnitlige mannen i gata. Haha så en utdannelse av høyere grad tilsier dette? Spar meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå