ærligøs Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg har egne meninger. Synes at nabojenta på 13 har en herlig sprettrumpe og at Holocaust bare er en bløff. Synes også at Sharia bør innføres i den norske Grunnloven. Mener også at det bør innføres dødsstraff for fosterdrap. Tviler på at trådstarter ble særlig interessert i meg nå? Med "egne meninger" menes vel noe sånt som "konvensjonelle og sosialt aksepterte meninger"? Dette er vel omtrent det motsatte av egne meninger? Hvorfor da ikke bare skrive at du vil ha en mann som ikke har egne meninger? Det er da ikke noe galt med det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Jeg blir ikke interessert i "forumfolk" jeg ikke har sett bilde av, eller møtt. Meningene dine driter jeg ganske hardt i, eller om du har penger what so ever. Dessuten… jeg har egentlig truffet drømmegutten, men vi kan ikke bli sammen akkurat nå bare. Så sånn er det. Morsomt hvordan dere hisser dere opp over mine ønsker jeg har for en partner. Haha hilsen meg. eller ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Du misforstår litt. Jeg vil bare vite hva du mener med at din framtidige mann skal ha "egne meninger". Jeg mente ikke å lansere meg som kandidat for noe. Det var bare en måte å spørre deg om du ville synes det var et pluss om du møtte noen som hadde slike egne meninger? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 "Egne meninger så lenge det er mine meninger"? 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Tjene fett også setter du grensen på 1 mill? i Norge, finnes det folk i helt vanlige jobber som tjener over 1 mill. Man er ikke rik om man har en million i inntekt. Endret 19. september 2014 av Priim Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Desverre frøken, jeg har et krav om at kvinnen i mitt liv skal greie å stå på egne ben. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Tjene fett også setter du grensen på 1 mill? i Norge, finnes det folk i helt vanlige jobber som tjener over 1 mill. Man er ikke rik om man har en million i inntekt. I hvert fall ikke under… Helst over 5 Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Så han skal være leder/direktør i en større bedrift? Eventuelt selvstendig næringsdrivende med stor oppdragspågang? Good luck. For min del setter jeg alltid min egen årlige inntekt til å overstige 10. Men igjen skulle jeg ha hatt ett individ levende på meg hadde jeg krevd såpass mental tilstedeværsel at vedkommende hadde klart å ha sitt eget innkom. Det finnes ingen stolthet i de som må leve på andre. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Men nå er TS under intrykk at det er store forskjeller på bachlor og master utd. Mens tar man f.x ingenør så gir 2 år ekstra på skole deg ca 200k mer i startlønn... Ser for meg at hu er en rosa-blogger som ikke vet hva virkeligheten er. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har ikke fullført videregående, så jeg ville nok uansett ikke kvalifisert. Snill og kjærlig er jeg stort sett bare med meg selv. Egne meninger? Det har jeg. Men jeg respekterer ikke nødvendigvis andres, selv om jeg stort sett prøver. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Han skal/må være... - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc) hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c http://laluttecontinue.tumblr.com/post/20069287160/a-letter-from-jp-morgan-ceo-to-gold-diggers edit: ...ah, jeg ser det allerede er postet. Likefullt relevant. Endret 19. september 2014 av johanf Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg blir ikke interessert i "forumfolk" jeg ikke har sett bilde av, eller møtt. Meningene dine driter jeg ganske hardt i, eller om du har penger what so ever. Dessuten… jeg har egentlig truffet drømmegutten, men vi kan ikke bli sammen akkurat nå bare. Så sånn er det. Morsomt hvordan dere hisser dere opp over mine ønsker jeg har for en partner. Haha hilsen meg. eller ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c ja, du blir nok fin å være i huset med du .. Du har ikke i all din iver etter drømmemannen, tenkt over at han kommer til å endre seg enten du nå vil det eller ei, hva da - nye drømmer, eller leve med marerittet? Lenke til kommentar
T4wd Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 He he, tror du må lete etter folk i offshore industrien. De er vel omtrent de eneste som kan tjene bra og kan reise nesten som de vil. Kanskje hvis du får deg jobb innen oljesektoren, så er sjansen større for at du kan finne den rette? Ikke så lett å få jobb nå, men det kommer nok til å bedre seg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Hvorfor offshore? Jeg vil ikke ha en mann som er 3-4 uker borte annenhver mnd. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvorfor offshore? Jeg vil ikke ha en mann som er 3-4 uker borte annenhver mnd. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Så du vill ha en rik man som er hjemme hele dagen? Jaija, da er det ikke mange å velge mellom kjære deg. Men seriøst, kutt på kravene dine før du bli ensom hele livet.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Du kan jo alltids finne deg en pensjonert sjømann. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Hvorfor offshore? Jeg vil ikke ha en mann som er 3-4 uker borte annenhver mnd. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Så du vill ha en rik man som er hjemme hele dagen? Jaija, da er det ikke mange å velge mellom kjære deg. Men seriøst, kutt på kravene dine før du bli ensom hele livet.. Nei, det vil jeg heller ikke. Jeg tror kanskje jeg kommer til å bli singel resten av livet, men håper virkelig ikke det da. Håper jeg møter kjærligheten en vakker dag. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Håper jeg møter kjærligheten en vakker dag. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Hvorfor det? De kvalifikasjonene/kravene du stiller har da intet med kjærlighet å gjøre. Kjærlighet er faktisk bortimot det stikk motsatte av dine krav. 7 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Hvorfor det? Vi kan antageligvis tro at TS er av et slikt tilfelle som frekventerer privat kirurger å korrigere sitt utseende så ofte at hun ikke har mulighet til å ha egen jobb, og derfor må partneren tjene så mye penger slik at hun, i tillegg til å kunne betale disse operasjonene, fortsatt ha råd til merkeklær, ferieturer og dyr vin. Endret 22. september 2014 av Hansien Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Håper jeg møter kjærlgheten pengene en vakker dag, mente hun kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå