Imlekk Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har også krav forventninger til en fremtidig kjæreste/hustru: Jeg må være lykkelig med henne. Hun må være lykkelig med meg. Noen søkere? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har også krav forventninger til en fremtidig kjæreste/hustru: Jeg må være lykkelig med henne. Hun må være lykkelig med meg. Noen søkere? Haha, du er så desp om dagen. : pp ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Haha, du er så desp om dagen. : pp ts Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Feil. Jeg er alltid desperat, ikke bare nå om dagen! 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 I ain't sayin she a gold digger. Men folk med Mastergrad ain't no rich nigga 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Har kun to krav til min fremtidige kjæreste, fornavn må være Scarlett og etternavn må være Johansson Når jeg er så lite kravstor fatter jeg ikke hvordan det er mulig å være singel men ..... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Master + tjene godt? Jeg har lyst til å ha en som gjør meg lykkelig og som jeg gjør lykkelig. Erfaring har lært meg at følgende er greit: - en ryddig økonomi. Ikke mye forbrukslån eller uvettige lån. Helst en fast jobb og grei lønn, ikke noe krav til utdannelse eller hva vedkommende gjør. Man kan f.eks være elektriker og tjene skitbra, spørs bare hva man gjør. Viktigste er at man finner noe man vil gjøre. Dersom vedkommende ikke har funnet sin hylle så er det greit også, det er ikke lett. - at man har en del felles interesser Dette er ikke greit: - pillemisbruk - uryddig økonomi - langvarig naving eller tilsvarende uten noen fremtidsplaner. Jeg jobber selv og bidrar, så forventer jo det samme av partner. Er vanskelig å sette konkrete krav da, men er en del ting som er fordeler... 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Pillemissbruk er vell kanskje ikke allverdens å stille til krav at folk burde holde seg unna på generel basis :-) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Pillemissbruk er vell kanskje ikke allverdens å stille til krav at folk burde holde seg unna på generel basis :-) Rotet meg borti en som drev med utstrakt pillemisbruk + hadde ekstremt rotete økonomi. Det forholdet gikk ikke så veldig bra... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 I ain't sayin she a gold digger. Men folk med Mastergrad ain't no rich nigga Det stemmer. http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel517570.ece Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!Er du lillesøstra til Anna Anka? Dæven nå fikk jeg en påminnelse på hvorfor jeg ikke gidder romantiske relasjoner lenger... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Er du lillesøstra til Anna Anka? Dæven nå fikk jeg en påminnelse på hvorfor jeg ikke gidder romantiske relasjoner lenger... Nei, det er jeg ikke. Er storesøster. Han må ikke nødvendigvis tjene fett med millioner, men helst ikke under 1m. Dessuten er ikke alle jenter som meg. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Han skal/må være... - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc) hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det. Ok, men hvorfor skulle jeg velge deg? Hva bringer du til bordet? Og hva om jeg ba deg signere en særeiepakt? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Hahahaha! Er dette et forsøk på å gjøre narr av meg? I såfall, be my guest Jeg tåler å bli gjort narr av! Jeg har også krav forventninger til en fremtidig kjæreste/hustru: Jeg må være lykkelig med henne. Hun må være lykkelig med meg. Noen søkere? Jeg har jo søkt, holder det ikke med én, må du ha et titalls kandidater å velge mellom? Endret 16. september 2014 av darkness| Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Nei, jeg vet ikke hvem du er…? Det er mine personlige kriterier TS Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Du har enda ikke svart på hva DU bringer til bordet. Btw; er du 14? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det ville vært ganske så ironisk hvis ts fant "drømmemannen", og så fikk som beskjed at han også var på jakt etter "drømmedamen", og takket nei .. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Trådstarter får hive inn en annonse på elitesingles.no. Annonseteksten er jo allerede spikret. Han skal/må være... - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc) hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 "- masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/" Ehrm, javel? Du vet at du kan finne intelligente mennesker som ikke har mer enn yrkesskole utdanning? Uansett så finnes det nettsider for slike kravstore kvinnfolk: www.elitesingles.no Lenke til kommentar
Populært innlegg vidor Skrevet 18. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2014 Det som er rart med mange kvinner er at de går for det motsatte av hva de egentlig trenger og så klager de alltid etterpå. 11 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det som er rart med mange kvinner er at de går for det motsatte av hva de egentlig trenger og så klager de alltid etterpå. Genetisk defekt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå