Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Krav til min fremtidige kjæreste/ektemann

Anbefalte innlegg

Han skal/må være...

- snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent

- ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner

- masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/

- tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc)

hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det.

Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og så skal dere ri over regnbuen på en enhjørning ned i solnedgangen mens det drysser konfetti til lyden av himmelsk hornmusikk ?

Ikke noe galt i å ha store drømmer, men om man ikke virkelighetstester dem blir det fort en skuffelse. Virkeligheten er sjelden så glamorøs som i fantasien.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Han skal/må være...

- tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc)

hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det.

http://en.wikipedia.org/wiki/There's_a_sucker_born_every_minute

Lenke til kommentar

Han skal/må være...

Hva med deg?

Jeg håper at du skal/må være

- tjene godt med $$$

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan ikke BÅDE jobbe og tjene masse penger OG reise hvor man vil når man vil. Sånne folk eksisterer ikke i den virkelige verden. Med mindre de er arvinger som ikke jobber. Tror du må få nesa opp fra Laguna Beach, paradise hotel og The Hills.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hey, TS her. Jeg skal ikke legge skjul på at penger og statusen kan være med å gjøre mannen mer tiltrekkende, men først og fremst må jo egenskapene være tilstede. :)

Dessuten ville jeg gjort det jeg kan for å please mannen. Kanskje han dukker opp en gang i fremtiden. Håper det i hvert fall.

Så hvor leverer man søknad?

Har du noen forventninger til alder? Det er jo slik at gjennomsnittlig inntekt stiger jo lengre ut i (arbeids)livet man kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...