AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Han skal/må være... - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc) hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2014 Han skal/må være... - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc) hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lykke til. Anonymous poster hash: f5804...46b 17 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Takk, tror jeg trenger det. Har truffet en som traff alle, men av ulike årsaker, kan vi ikke bli sammen. Tror jeg kommer til å bli singel for resten av livet. Men bedre det, enn å nedgradere det hele… tar meg ikke takke til hva som helst. TS Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 15. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2014 Du må tenke på at denne perfekte mannen sannsynligvis er "plukket" og har en familie. Han går ikke rundt og venter på akkurat DEG. Så dette med den perfekte ektefellen er bare vås. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg LarZen Skrevet 15. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2014 Kvinnfolk som har slike skrullete lister pleier å forbli single. 38 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Og så skal dere ri over regnbuen på en enhjørning ned i solnedgangen mens det drysser konfetti til lyden av himmelsk hornmusikk ? Ikke noe galt i å ha store drømmer, men om man ikke virkelighetstester dem blir det fort en skuffelse. Virkeligheten er sjelden så glamorøs som i fantasien. 8 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Han skal/må være... - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc) hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c http://en.wikipedia.org/wiki/There's_a_sucker_born_every_minute Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 15. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2014 Og hvorfor skal en slik mann bli kjæresten din? Hva kan du tilby arbeidstakere menn? 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Grimnar_ Skrevet 15. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2014 Det ser ut som du prøver å skjule golddiggeren i deg ved å sette opp noen ganske trivielle krav som "innledning". Hvem vil ikke ha en "snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent" ektemann? Tror du burde gå i deg selv, se hva du kan bidra med i et slikt forhold. Det er faktisk veldig sjelden slike menn du beskriver gidder å bruke tid på ressurssvake personer. 11 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Man kan også legge til at muligheten til å reise hvor som helst og når som helst ikke henger sammen med jobber som betaler mye, da disse også medfører en del ansvar. 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Han skal/må være... - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ (familielivet skal ikke leve med begrensninger! vi skal ha et godt og lykkelig liv med friheten til å reise hvor som helst, når som helst sammen, gjøre det vi har lyst til etc) hvis han ikke innfrir alle kravene, så må jeg nok gå nøye i tenkeboksen, men mest sannsynlig kan jeg ikke bli sammen med en som ikke innfrir alle kriteriene… ja, sorry, men slik er det. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Hva med deg? Jeg håper at du skal/må være - snill/kjærlig/omtenksom/familiekjær/intelligent - ha egne meninger/rettferdig/tålmodig/ambisjoner - masterstudie. ikke godt nok med kun bachelor :/ - tjene godt med $$$ 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Man kan ikke BÅDE jobbe og tjene masse penger OG reise hvor man vil når man vil. Sånne folk eksisterer ikke i den virkelige verden. Med mindre de er arvinger som ikke jobber. Tror du må få nesa opp fra Laguna Beach, paradise hotel og The Hills. Endret 15. september 2014 av Bytex 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Hey, TS her. Jeg skal ikke legge skjul på at penger og statusen kan være med å gjøre mannen mer tiltrekkende, men først og fremst må jo egenskapene være tilstede. Dessuten ville jeg gjort det jeg kan for å please mannen. Kanskje han dukker opp en gang i fremtiden. Håper det i hvert fall. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Da er det meg du vil ha! Skal vi, eller vil du danse først? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Skjønner ikke at du gidder å ta til takke med en med en slask med master. Han bure minst ha doktorgrad og aller helst være professor. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Dont feed the troll 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 nei nei, aller helst burde han være den neste Isaac Newton. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Da er det meg du vil ha! Skal vi, eller vil du danse først? Ja, gjerne det! Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Lenke til kommentar
Populært innlegg NoBo Skrevet 15. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2014 10 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hey, TS her. Jeg skal ikke legge skjul på at penger og statusen kan være med å gjøre mannen mer tiltrekkende, men først og fremst må jo egenskapene være tilstede. Dessuten ville jeg gjort det jeg kan for å please mannen. Kanskje han dukker opp en gang i fremtiden. Håper det i hvert fall. Anonymous poster hash: 1ce6e...a8c Så hvor leverer man søknad? Har du noen forventninger til alder? Det er jo slik at gjennomsnittlig inntekt stiger jo lengre ut i (arbeids)livet man kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå