V. Haugen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kapslene skal plasseres på hustak i Japan.Vil du overleve en tsunami i denne? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 ville nok druknet i mitt eget spy tilslutt når en tsunami hadde kastet meg og ballen min rundt over hele jævla øya. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Dette vil nok redusere antall døde minimalt. Hvis dette skal hjelpe så må jo så og si alle i de utsatte områdene ha en slik. De fleste har nok ikke råd til denne heller. Blir nok bare den øvre middelklassen og oppover som får høyere overlevingsrate av dette.. @Skipstrixy; Jepp enig der, raskere og bedre å drukne på tradisjonellt vis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Dette vil nok redusere antall døde minimalt. Hvis dette skal hjelpe så må jo så og si alle i de utsatte områdene ha en slik. De fleste har nok ikke råd til denne heller. Blir nok bare den øvre middelklassen og oppover som får høyere overlevingsrate av dette.. @Skipstrixy; Jepp enig der, raskere og bedre å drukne på tradisjonellt vis som de sa i videoen, steder som kjøpesentre ol. kan bli utstyrt med sånne til 10 pers per., er ikke planen at alle skal ha en. 2 Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Blir ihvertfall lettere å finne likene etterpå. Men hva skal de med surround-anlegg i disse? Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kult. En ekte iPod. 5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Konseptet er ikke nytt, dette har blitt laget mange ganger før. Hasdde prisen vært rett, og jeg bodde i et utsatt område kunne jeg vurdert en slik. Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er det en god idé å sette de på hustak? Hva om de faller ned mens man er inni de? Lenke til kommentar
mrukulele Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Muligens vil jo slike ved kjøpesentre og bedrifter bare føre til at noen mister verdifull flukttid på å stå og se på kapsler bli fullt opp av andre. Er ikke vits at 300 personer springer for å nå fem kapsler. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Dette vil nok redusere antall døde minimalt. Hvis dette skal hjelpe så må jo så og si alle i de utsatte områdene ha en slik. De fleste har nok ikke råd til denne heller. Blir nok bare den øvre middelklassen og oppover som får høyere overlevingsrate av dette.. @Skipstrixy; Jepp enig der, raskere og bedre å drukne på tradisjonellt vis som de sa i videoen, steder som kjøpesentre ol. kan bli utstyrt med sånne til 10 pers per., er ikke planen at alle skal ha en. Akkurat det som var poenget mitt. Flott at du skjønnte det Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Skal de ikke tjores fast, da? Det kunne ellers ha vært interessant å henge en slik bak HSC Fjord Cat. Tubing v.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg