billywillie Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har en 600d som har sluttet å virke normalt. Det som skjer er at når jeg tar bilde så slutter aldri den røde lampa bak å lyse. Får da heller ikke skrudd av kamera men må ut med batteriet. Har prøvd å oppdatere firmware, byttet minnekort og batteri. Kan stille den til å ta bilde uten kort og det virker. Noen som har noen tips. Er vel bare 2 års garanti på disse men litt usikker på om reklamasjonsretten gjelder. Kameraet ble bestilt via fotovideo når jeg var i afganistan på fn tjeneste og betalte dermed ikke moms. Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Muligens idiotisk spørsmål, men har du sjekket at den lille bryteren på SD-kortet ikke er satt til lock (burde gi en forstålig feilmelding). Har du et annet SD-kort, eller kan låne et kan du teste om det er feil på kamera eller kortet som er problemet. Eksakt hvilke regler som gjelder i ditt tilfelle vet jeg ikke, men i utgangspunktet gir kjøpsloven deg en klagemulighet i fem år så lenge du ikke har ødelagt noe selv ved et uhell. Jeg ville tatt kontakt med FotoVideo og høre hva de sier. Endret 15. september 2014 av se# 1 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Har sjekket kortet ja. Har 2 slike kameraer og har som sagt byttet kort, batteri osv. Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har sjekket kortet ja. Har 2 slike kameraer og har som sagt byttet kort, batteri osv. La ikke merke til at du hadde byttet kort også, da virker det som kameraproblem og kontakt med FotoVideo er nok det beste. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kameraet står ikke i "bulp" ? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kameraet står ikke i "bulp" ? BulB (bare for å prike litt ) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) har du prøv å formatere kortet med kameraet? ---- Grunnen til å spørre er at dersom kameraet ikke klarer formatere kortet så kan du du et problem med kontakten til minnkort modulen. Endret 16. september 2014 av Per Yngve Balto Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Har formatert kortet med kameraet og det gikk greit har også instalert ny firmware med kortet samt jeg har prøvd kortet i det andre kameraet og der funger det greit så jeg tror kortet er ok. Kameraet står ikke i bulb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå