Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ekornunge.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Tatt akkurat i spranget, fint bilde. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Virkelig blinkskudd !! Flott! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Tatt akkurat i spranget, fint bilde. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, MotoG ! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Virkelig blinkskudd !! Flott! Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Torhild ! Lenke til kommentar
h-a Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Her får den trolig hjelp av halen til en kontrollert landing. 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt Og det Gjør du med glans ? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt Og det Gjør du med glans ? Skulle Være ? og ikke ? Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt Og det Gjør du med glans ? Skulle Være ? og ikke ? Takk for det, Knut ! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ooops så flott fanget!! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Ooops så flott fanget!! Takk for det, TCL ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Flott fanget Birger Hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Artig bilde av nøtteliten! Takk for synet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg