PongPing Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hei. Skal ha en muntlig presentasjon på spansk. Jeg trenger å vite hvordan jeg på enklest mulig måte kan si "Nå driver jeg ikke på med noe aktivitet, men før holdt jeg på med seiling, ski og gitar." også "Fordi jeg synes det er spennende å lære et nytt språk." Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 No tengo una actividad que yo hago, pero antes he hecho seling?. eqsui y he tocado la guitarta. Er litt usikker på denne setningen og om actividad er han eller hokjønn Porque pienso que es muy interresante aprender una lengua nueva. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Så: no tengo una actividad que yo hago, pero antes he hecho vela, esquíe y toco la guitarra. ? Det blir vel ikke i fortid? Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 jo for å si (toco) betyr jeg spiller nå. Du må si at du har gjort det før. y he tocado la guitarra. ellers blir setningen slik: men før har jeg seil, gått på ski og spiller gitar.. forresten hvor gikk du for å poste et nytt innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå