Mee Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Eg har store planer om å bygge en vannkjølt pc! Men eg har stor problemer med å finne et passende kabinett. Eg vil helst bygge en 120x240 mm radiator inn i toppen på sammen måte som i Lian Li møter vannkjøling, men eg vil ikkje ha en katedral, helst miditårn. Det einaste som skal inn i kabinettet er 1 harddisk, 2 "litt over 5" tomms enheter, 1 agp kort og vannkjøling. Problemet med miditårn, slik eg ser det, er at strømforsyninga kommer i veien for radiatoren. Eg har sett en del på Chieftec kabinetter der er det jo litt plass over strømforsyninga, men er det nok? Vil ikkje strømforsyninga bli fryktelig varm? Vil gjerne ha hjelp til å finne miditårn med plass og kanskje også strømforsyninger. Max. 1200,- tilsammen. Strømforsyninga må vere støysvak(Viktig) Lenke til kommentar
Daron Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tenkte på det samme da jeg skulle bygge inn vannkjøling.. Fant ut at i de aller fleste midi kabinetter så blir det ikke plass til en dobbel vifte radiator i toppen, ikke uten å flytte å PSU. Veldig mange midikabinett er også veldig korte(dype? avstand fra bakkant til fremkant) slik at det er minimalt med plass for luft og slanger til å passere opp.. Så mitt forslag blir å skaffe et billig tower kabinett, kan fåes for ca 700, og en valgfri PSU.. Du skulle få en nogetlunde stille en for resten av pengene.. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jag har kollat och mätt och så... Det bör gå att använda ett standard miditower genom att antingen: 1) Välja ett med 4st 5,25" platser överst. Utnyttja de nedre platserna till Brännare/DVD och placera radiatorn ovanför, framför PSU. Kan bli trångt. eller 2) Placera radiatorn i golvet på kabinettet så att den tar in luft genom botten. /Olle Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg holder på og montere vannkjøling i lian li 65BUSB.Jeg har vertfall ganske god plass.Både radiator,tank og pumpen er helt vekke.kan ikke se noe av de. Lenke til kommentar
Mee Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg holder på og montere vannkjøling i lian li 65BUSB.Jeg har vertfall ganske god plass.Både radiator,tank og pumpen er helt vekke.kan ikke se noe av de. clinton: Har du bilder? å plassere radiatoren ned er jo et alternativ. Men radiator i toppen ser jo veldig bra ut *grin* Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg holder på og montere vannkjøling i lian li 65BUSB.Jeg har vertfall ganske god plass.Både radiator,tank og pumpen er helt vekke.kan ikke se noe av de. clinton: Har du bilder? å plassere radiatoren ned er jo et alternativ. Men radiator i toppen ser jo veldig bra ut *grin* Jeg monterte min radiator i toppen i går..så veldig flott ut..skal se om jeg kan klare og skaffe ett kamera,for det jeg hadde ble stjelt.Men skal prøve og poste noen bilder seinere i dag. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har ikke målene til Lian Li pc7 i hodet, men det står vel på microplex.. I min worklog ser du at jeg har putta en 240 i toppen og det gikk fint, men det er litt trangt der da.. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror det ville vert lurt å gå til innkjøp av et full/servertower. Men chiftec burde gå det altså, kansje plaser raddis i bunnen? ergo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå