Gå til innhold

Sound Blaster Audigy 2 Platinum EX drivere

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sittet en hel kveld og lastet ned drivere til denne UTROLIGE SAFTIGE LYDBOKSEN, men installasjonsfilene gjør alt di kan for og irritere meg mest mulig!!!

Jeg lastet først ned fra soundblaster sine sider med Driverpack 3 som så vidt jeg har forstått er en "oppdatering"??? noe som er det dummeste jeg har opplevd innenfor driveravdelingen i norges land. når jeg prøver å installere denne "driverpacken" kommer det opp denne feilmeldingen

"Setup could not find any previous?????? version of sound blaster audigy 2 WDM drivers installer! Setup will now EXIT???"

Hallo, jeg lastet ned i god tro om at det var en komplett driverinstallasjon???

den andre jeg driverpacken jeg lastet ned, omtrent HELT lik men med annet filnavn og litt annen størrelse kom denne feilmeldingen

"This update??? is for WDM drivers only, setup has detected VXD drivers. To use this web update, uninstall the VXD drivers and reinstall the WDM drivers before running this installation??"

hallo... hva er det jeg har lastet ned??? skal det ikke være de j.... WDM DRIVERFILENE TIL DETTE R.....KORTET???

Noen som kan gi meg URL til disse WDM driverfilene så jeg kan få installert de og kjørt "driverpack" fila\ene mi\mine?

Til opplysning har jeg integrert lydkort på hovedkortet der jeg har installert lydfiler til det selvsagt, men har ikke tro på at det skal klare føcke opp så mye... Har også windows XP professional sp 1.

Viss noen kan hjelpe meg til å få installert dette ufattelig dritkortet med sine produsenter som IKKE har peiling på å gjøre livet enkelt for folk som bare ønsker å installere driverfilene sine, så hadde det vært utrolig fint!!!

PS: creative har de mest knotette og mest kompliserte sidene jeg har vært borti for og finne et par driverfiler som viser seg å være rompeoppdateringsfiler attpåtil... sound blaster.com er heller ikke bedre med sin 5 minutters innledning til driverfilene!!! NULL ROS og 50 tornebusker til webmasterene til de sidene! kunne laget bedre selv!

Nok frustrasjon nå, HJELP MEG :)

Mvh Kjell Ronny!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"pssst dafiner du dem på nettet "

Vel, om du hadde lest det jeg hadde skrevet før, så hadde du sett at det var akkurat dette jeg lette etter på nettet men ikke FANT! Å i tillegg at creative og soundblaster sine sider suger verre enn mye her i verden! Men har skaffet installasjonscd nå, så det skal vel fungere greitt! takk takk :)

Mvh Kjell Ronny

Lenke til kommentar
Kan være en ide å deaktivere det innebygde lydkortet i bios og... Ikke at det nødvendigvis hjelper, men det trenger ikke være aktivt.

Virkelig? Når problemet var at fyren manglet driver-cd'en fra Creative, kan du forklare hvordan det skulle kunne hjelpe å deaktivere et kort i bios (som forøvrig blir deaktivert automatisk uansett)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...