Gjest Slettet+135sgd Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Hei, Samtidig som jeg valgte å backe "Elite: Dangerous" i sommer, la jeg inn en ordre på Saitek X55 Rhino flightstick hos Komplett. Den skulle visstnok komme inn på lager i løpet av august. Dessverre blir den stadig utsatt, og nå ble nettopp lagerstatusen endret til "Ubekreftet 16 oktober". Slik er det tilsynelatende for alle de aktuelle norske nettbutikkene. Ettersom jeg er med i beta-testen av Elite og har lyst til å komme i gang med å lære meg god teknikk med stick, er jeg ivrig etter å få tak i den snart. Har dere noen gode tips til internasjonale nettbutikker jeg kan bestille den fra, altså med tanke på leveringstid og pris? Har alltid holdt meg til Komplett. Endret 15. september 2014 av Slettet+135sgd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Lykke til. Har lett etter den samme sticken selv, og den er rett og slett veldig vanskelig å få tak i for tiden. Nytt produkt... Avbestilte fra Komplett etter 1 1/2 månede venting da den ble utsatt enda en månede - til 16 oktober. Du får nesten bare kjøpe en X52 eller bare finne deg i å vente Lenke til kommentar
Kobool Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Hei. fikk noen av dere tak i X55 ? har lager status datoen blitt oppdatert helt til nå eller har den vert på lager i mellomtiden? viste at den skulle vere på lager den 4, 11 og nå 16 denne månen. Endret 11. november 2014 av Kobool Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg gav opp og kjøpte like gjerne en X52. Ikke sett X55 på lager enda heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå