Gå til innhold

Outlook 2007 - Hvor lagres adresser som ikke er lagret i adresseboka?


myhken

Anbefalte innlegg

Hei, var hos en bekjent i helgen og satt opp en ny pc.

Eksporterte alt fra Outlook via .pst fil og alt så bra ut.

Men når hun skulle finne kontaktene sine, så var de borte.

 

Først trodde jeg det hadde skjedd noe feil med overføringen av adresseboken, så jeg tok en ny kopi og overførte alt på nytt.

Men adressene lå fortsatt ikke der. Sjekker adresseboken, og der ligger det bare noen få.

 

Men når hun f.eks på den gamle office versjonen i Til feltet skriver en bokstav, kommer det opp en masse kontakter.

Så hun har ikke lagret dem i adresseboken, de ligger bare ett sted, og det jeg da lurerer på, hvor ligger de, og hvordan kan jeg få overført dem fra den gamle pcen til den nye pcen?

 

Kjører Office 2010 på den nye pcen om det skulle ha noe å si.

 

Sidene dataene er lagret, må de jo ligge et sted, men de ligger ikke i outlook folderen og de kommer ikke med ved en komplett ekspotering til .pst fil fra Outlook 2007.

 

Hjelp! :hmm: :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Takker, det hjalp, men den guiden funker ikke på Windows 8.1. Den fixit funker ikke, og heller ikke kommandoene som er nevnt.

Men det hjalp meg til å finne .nk2 filen, flytte den til riktig sted, og etter MASSE prøving og feiling så fant jeg ut at den kommandoen her: outlook.exe-/importnk2 skal skrives som outlook.exe /importnk2 (altså uten - ). Og da virket det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...