Jakobk Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg skrudde av signaturer for en stund siden. Jeg trykket på etellerannet inn i en tråd. Hvordan kan jeg få folks signaturer til å komme opp igjen, under folks poster? Takk for svar, på forhånd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Et meget godt spørsmål. Jeg skrudde av signaturer for meg selv nå nettopp, og jeg finner ikke ut hvordan jeg kan skru de på igjen. Jeg ser ingenting som kan hjelpe meg i Kontrollpanelet. Jeg skal ta en titt i AdminCP, men det er jo ingen optimal løsning da det må fikses manuelt for hver bruker. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Øverst på denne siden så har du valg om å ignorere alle brukeres signaturer: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=ignoredusers Endret 15. september 2014 av Hille 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Der ja, tusen takk Et meget godt spørsmål. Jeg skrudde av signaturer for meg selv nå nettopp, og jeg finner ikke ut hvordan jeg kan skru de på igjen. Jeg ser ingenting som kan hjelpe meg i Kontrollpanelet.Jeg skal ta en titt i AdminCP, men det er jo ingen optimal løsning da det må fikses manuelt for hver bruker. Hille har svaret, siterer deg, så du slipper å stresse med å sjekke. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Øverst på denne siden så har du valg om å ignorere alle brukeres signaturer: Jeg kan sverge på at den muligheten ikke var der da jeg sjekket. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg