Gå til innhold

Redigering av egne poster

Anbefalte innlegg

Er det bare hos meg eller virker det ikke å redigere egne poster med Inv.Board?

Edit knappen er borte hos meg. :(

Edit: På denne posten virket det. Det virket nettop ikke på noen av inleggene fra phpBB2. Skal foreta en liten undersøkelse.

Edit2: Det virket ikke for meg på en melding fra phpBB2. Nærmere bestemt "alinux.no logo threaden" i linux/unix forumet. Er det slik at det ikke virker på gamle poster eller er det en tidsbegrensning på å redigere?

Endret av Lord Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Redigering må foretas innen 30 minutter, med mindre du er moderator da.

Javel. Må si jeg likte det gamle systemet mye bedre. Der kunne man redigere innen få minutter, uten at man fikk opp den unødvendige "..redigert av..." som vi får nå. Se annen tråd jeg skrev om dette.

I tillegg kunne man gå inn og oppdatere f-eks overskiften med ny informasjon uten tidsbegrensinger. Ypperlig når man holder på med prosjekter, worklogs osv som går over flere uker.

Men er det greit av vi kan mase litt på en moderator hvis det er nødvendig og forandre overskiften litt?

Lenke til kommentar
Redigering må foretas innen 30 minutter, med mindre du er moderator da.

Urk! Håper dere kan gjøre slik at vi kan redigrere når vi ønsker det. Når en holder på med prosjekter ol, som alinux.no's logo (ref: alinux.no logo thread (Linux/Unix forumet)) blir dette utrolig tungvindt.

En ting til. Vi (noen av oss) i linux forumet prøver også å skrive [løst] i topic når en problem stilling er løst. Slik at en lett kan se hva som er løst og ikke. Denne funksjonen er da meget uheldig. Jeg synes definitivt at en skal kunne redigere postene slik en ønsker. Dette er også noe med på å redusere ant. poster. Etter min mening er det flere fordeler med dette en bakdeler.

Jeg håper virkelig at forumstyret kan skru av denne utrolig plagsome funksjonen.

Lenke til kommentar

Skal titte litt i kontrollpanelet - mener jeg var og rotet på en side der du kunne override denne funksjonen pr. kategori.

Når det gjelder "redigert av" vet jeg ikke om vi kan fikse det slik at den ikke kommer opp før noen har svart, men vi kan kanskje gjøre den mer anonym (så møtes vi på halvveien i alle fall).

Og om topic trenger å endres, kan dere si fra til en moddis om det.

Lenke til kommentar
Men i poster som min ang minnetest er det jo viktig å kunne redigere hele tiden det samme gjelder jo for bla oivind_dahle sin lcd test + flere

Enig, jeg reagerte på dette jeg også.... Ser ingen grunn til at det ikke skal gå an å redigere inlegg, da det ikke var noen problem angående dette på det gamle forumet...

If it's not broken, don't fix it ;)

Lenke til kommentar

<off-topic>Nå var jo en av årsakene til forumbyttet at phpbb rett og slett ble trøblete da.</off-topic>

Uansett dette med redigering av poster vil nok bli sett på. personlig er jeg enig i at dette bør kunne gjøres selv for dere uten moderatør tilgang. Vi vet hvordan dette fikses for å si det slik. Skal bare sjekke med drift om det er noen spesiell årsak til at denne er satt til 30 minutter.

Lenke til kommentar

<off-topic>Nå var jo en av årsakene til forumbyttet at phpbb rett og slett ble trøblete da.</off-topic>

Jeg siktet ikke til selve forumbyttet, nye forumet er flott det... forandring fryder...

Men kan ikke komme på at noen har klaget på editering av poster før, derfor er det rart om dere skal endre det nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...