ilpostino Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Dit vi har flyttet har vi Canal digital og jeg har skaffet kortholder til tv'n. Jeg er usikker på om jeg har den plastikk-kortholder-saken som skal festes bak på tv'n (Den grå saken på bildet under). Må en bruke den som fulgte med tv'n eller kan en bruke andre fra samme merke som tv'n? Endret 15. september 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
InNeed Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 slik jeg forstår ditt spørsmål trenger du en kortleser, denne kan du kjøpe i butikk eller hos leverandøren din - ring 06090 For kabel-tv For parabol-tv Om det ikke er det du mener, forklar gjerne igjen.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har kortleseren men mangler delen å sette kortleseren inni, altså den litt lysegrå dingsen midt på, litt langt oppe på bildet. Lenke til kommentar
InNeed Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Dette er ikke en del av utvalget hos butikkene... Har du mistet den? Ville forsøkt å ta kontakt med produsenten av tv'n. Elkjøp og lignende vil normalt sett ikke ha dette dessverre. Og uten at jeg har prøvd selv, det burde være mulig å bruke en av samme leverandør, men annen modell. Hvis du får tak i dette, er jo ikke alle som bruker CI inngangen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Jeg antar at TV-produsenten (Samsung?) kan sende den en slik mot betaling. Har sånn hjemme. Hytte-TVen er LG, og den har en annen konstruksjon. En sprekk på siden hvor man setter inn kortleseren, uten det skranglete vedhenget som så lett kan rotes bort. På hytta er det Riks-TV, og ved kjøp av TV kontrollerte jeg at TVen er kompatibel. Har du kontrollert at ditt apparat støtter Canal Digital? Endret 15. september 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Takk for tips. Holder på å flyte så kan hende den ligger et sted jeg ikke har sett enda. Nå vet jeg lit mer hva jeg skal spørre om hvis jeg ikke finner den. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 På jobben har vi liggende i haugevis, og det burde også alle Elkjøp / Expert av en litt større størrelse ha, etter gamle tv-er demo modeller osv. Du kan bruke alle fra Samsung i allle fra Samsung, om du finner en ;-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå