Gunfreak Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg er regestrert på dette forumet som do'h, men når jeg prøver å logge meg in får jeg beskjed om at det ikke er noen som heter det, men prøver jeg å regestrere meg på nytt får jeg beskjed om at en bruker allerede har den Epost adressen jeg bruker, så kan noen med makt på forumet sjekke dette jeg vil gjerne ha tilbake brukernavnet og epostadressen min og alle postene mine. jeg måtte lage en ny epost adresse bare for å lage dette :gretten: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Skriv d i en PM, eller skriv det i TILBAKEMELDINGER lns.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Denne brude vel vært postet under tilbakemeldinger, ikke sant? Flyttes dit da... Ellers så kunne du jo ha sendt en mail til [email protected] da Edit: forøvrig er topic en anelse for dårlig... Endret 27. oktober 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det har vært noe problemer med at eksisterende brukere ikke har fått logget inn, men brukeren "do'h" eksisterer ikke så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har du problemer med brukeren din så send en mail til [email protected] så skal vi fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå