Gå til innhold

Dagens prisforskjell Komplett VS Mpx


dkvam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en like bra en:

 

Intel Pentium 4 3.06 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwood"

3,715.93 inkl. mva på komplett.no

 

NOK 2 514,00 inkl. mva på mpx.no

Merkelig at det er så vanskelig å finne identiske produkter når man skal sammenligne priser.

Komplett skal ha 3716 for en 3.06GHz, MPX skal ha 2514 for en 3.0GHz, for en 3.0GHz forlanger Komplett 2752 men det er i PC800 utgave og det er bare ca. 150 kroner over pris fra norsk distributør.

Lenke til kommentar
Merkelig at det er så vanskelig å finne identiske produkter når man skal sammenligne priser.

Komplett skal ha 3716 for en 3.06GHz, MPX skal ha 2514 for en 3.0GHz, for en 3.0GHz forlanger Komplett 2752 men det er i PC800 utgave og det er bare ca. 150 kroner over pris fra norsk distributør.

Det er bare mpx som har kalt P4 3,06 GHz 533 fsb for 3,0 GHz. Gjorde en kryssjekk av produsentens serienr, og det er som jeg sa over...

 

Se på linkene under, og se på produsentens serienr, og du vil se at det stemmer.

 

Komplett:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=10&s=pl

 

mpx:

 

http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=2...36&l=2&lantall=

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Det er bare mpx som har kalt P4 3,06 GHz 533 fsb for 3,0 GHz. Gjorde en kryssjekk av produsentens serienr, og det er som jeg sa over...

Det er nok MPX som har lagt inn feil varenummer, dersom MPX kjøper sine varer fra Norek går de 1200 kroner underskudd på hver CPU, så løp og kjøp. *grin*

Lenke til kommentar

Tror ikke det. Den prosessoren skal nå koste rundt 250$ etter at intel satte ned prisene. Har sjekket flere webshoper (datasupply, itbutikken, psdata,), og hos de fleste store aktører koster den cpu-en rundt 2500-3000. Det er nok komplett som er på bærtur her. Sjekket også multicom, og de er visst litt på jordet, de og. Merk: P4 3,0 GHz 533 fsb finnes ikke. Står det det, må webshopen mene P4 3,06 GHz. Mpx er klart billigst av de jeg sjekket akkurat n.

Lenke til kommentar
Søren og! Nå begynner sikkert komplett å sette opp prisene sine litt i og med at de har så mange faste kunder!

 

Håper det ikke blir sånn! :shrug:

Begynner???

 

De har da holdt på sånn lenge...

 

Synes ikke prisene er så ille, pleier som oftest å bestille på komplet, trygt, bra service og rask levering. Og jeg betaler som oftest ikke så mye ekstra for det

Lenke til kommentar
Synes ikke prisene er så ille, pleier som oftest å bestille på komplet, trygt, bra service og rask levering. Og jeg betaler som oftest ikke så mye ekstra for det

Bra at ikke alle gjør som deg, når det finnes så mange andre gode alternativer på markedet bør du/alle seriøs vurdere andre webshop slik at de ikke får "monopol"

Lenke til kommentar
Synes ikke prisene er så ille, pleier som oftest å bestille på komplet, trygt, bra service og rask levering. Og jeg betaler som oftest ikke så mye ekstra for det

Bra at ikke alle gjør som deg, når det finnes så mange andre gode alternativer på markedet bør du/alle seriøs vurdere andre webshop slik at de ikke får "monopol"

Bra at ikke alle gjør som meg :gretten: ?!?

 

Grunnen til at jeg handler på komplett er at jeg kan hente ting på lageret og slipper porto.

 

Handler ofte på andre netshopper og. Spørs hva jeg skal ha, men jeg sjekker alltid priser.

 

Hvis du tror komplett er i ferd med å få monopol så er det nok uansett ikke så mye du kan gjøre med det... Og tro meg, komplett vil aldri få totalt monopol. Kansje små sjapper blir vippet av pinnen siden konkuransen blir for stor, men vi har da mange andre store nettbutikker som klarer og ta opp konkuransen med komplett :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...