muller33 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Knut Reiersrud in consert Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 En herlig gitarist dette. Her synes jeg du har formidlet et godt konsertbilde. Lyssettingen er vel ikke fotografens fortjeneste, men likevel. Fint utsnitt i svarthvit som absolutt beskriver denne flotte artisten "in concert". Roar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hærlig foto av konsert!! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Her skulle jeg gjerne sett ansiktet på gitaristen, men ellers et fint bilde hvor du har fått fram den fine stemningen. Lenke til kommentar
muller33 Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 En herlig gitarist dette. Her synes jeg du har formidlet et godt konsertbilde. Lyssettingen er vel ikke fotografens fortjeneste, men likevel. Fint utsnitt i svarthvit som absolutt beskriver denne flotte artisten "in concert". Roar Takker Lenke til kommentar
muller33 Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Her skulle jeg gjerne sett ansiktet på gitaristen, men ellers et fint bilde hvor du har fått fram den fine stemningen. Hei, at ikke ansiktet er synlig var det som "gjorde" bildet for meg , er vanskelig med det skarpe scenelyset også . Men takker for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg