Gå til innhold

Get er solgt for 13,8 milliarder

Anbefalte innlegg

Kan jo håpe på de 13,8 miliardene blir brukt på noe fornuftig, kanskje fiberlegging i hele oslo og drammen?

Så alle get kunder kan nyte like raske linjer som bayonette.

Ellers spørs det så lenge de overlever.

Utbedringer kommer på toppen av summen. Det er kjøpesummen de måtte ut med for å få lov til å ta over eierskapet til Get. Tenk litt på den..

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har get i borettslaget jeg bor i og det har egentlig fungert greit.

Skulle gjerne hatt litt høyere opplastingshastighet, men det må man over på fiber for å få uansett.

Oppkjøpspengene ser man nok ikke noe til og så spørst det hva TDC vil gjøre for å tjene inn pengene de nettopp har brukt fremover.

Så bra for kundene blir det nok neppe i begynnelsen da alt av organisasjon, planer og strategier skal gjennomgås av de nye eierne.

Samtidig skal jo "synergieffekter optimaliseres, så kanskje man må læres eg dansk når man må ringe kundesupport?

Jeg har prøvd Get i perioden 2006 - 2011, det var ikke det beste jeg har hatt. Selv TV-sendingene var fulle av feil på bilde og lyd sånn kronisk, men med litt periodevis ok bilde. Feilen forsvant likevel aldri helt. En kompis som bodde i samme borettslag hadde Internett, men det var dårlig sa han. Så han stengte internett-abonnementet til fordel for ADSL som var noe bedre, men selv det var jo ikke topp på stabilitet. Men det var bedre enn Get ihvertfall. Jeg hadde selv kun ADSL, men Get på TV, da det var gunstig abonnement via borettslaget. Hadde ikke styret bestått av inkompetente gamle gnurebukker, så ville vi sannsynligvis ha hatt Altibox for lenge siden, dersom man kunne kjørt en informasjonskampanje og fått flertall for et bytte.

Heldigvis ble det kun med 5 år i et borettslag. :)

Nå har jeg full valgfrihet, og kjører for tiden Altibox.

Et dilemma for både Get og for ADSL-tilbydere, er at de ofte velger hårreisende dårlige routere, som leveres sammen med abonnementet for utlån. Men, det er tydeligvis også noe linjeproblemer her og der. Skulle vel bare mangle, når det ligger nedgravd og montert kilometervis av eldgammel infrastruktur.

Endret av G
Lenke til kommentar

Har hatt GET en stund, her funker det veldig bra, bor i borettslag så jeg har 60/10 og rundt 25 kanaler nesten gratis, lenge leve gamle GET :p

25 kanaler? Grunnpakka deres er på 40 kanaler. Hvordan har dere klart å forhandle dere frem til en mindre pakke enn dette?

På kollektive avtaler så inneholdt grunnpakken 22 kanaler + tilvalgskanaler (3 stk) - Nå ble jo dette endret i år slik at man kan velge 20 kanaler i tillegg istedet for disse 3, men de som ikke har gjort noe har fortsatt 25.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Har hatt GET en stund, her funker det veldig bra, bor i borettslag så jeg har 60/10 og rundt 25 kanaler nesten gratis, lenge leve gamle GET :p

25 kanaler? Grunnpakka deres er på 40 kanaler. Hvordan har dere klart å forhandle dere frem til en mindre pakke enn dette?

På kollektive avtaler så inneholdt grunnpakken 22 kanaler + tilvalgskanaler (3 stk) - Nå ble jo dette endret i år slik at man kan velge 20 kanaler i tillegg istedet for disse 3, men de som ikke har gjort noe har fortsatt 25.

Stemmer , det er endel fler kanaler nå, ser så sjelden på tv...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan jo håpe på de 13,8 miliardene blir brukt på noe fornuftig, kanskje fiberlegging i hele oslo og drammen?

Så alle get kunder kan nyte like raske linjer som bayonette.

Ellers spørs det så lenge de overlever.

Kva med å leggje fiber i tettsteder.

Hadde hatt stor nytte med fiber her i jæren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...